فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
فرودگاه های کانادا
امتیاز 5 از 5 از بین 247 امتیاز دهنده به فرودگاه ها کانادا

فرودگاه های کانادا

کانادا دارای فرودگاه های زیادی می باشد که در هنگام سفر به این کشور حتما در یکی از این فرودگاه ها فرود خواهید آمد. در این مطلب می خواهیم شما را با چند نمونه از پر رفت و آمدترین و بزرگترین فرودگاه های کانادا آشنا کنیم. فرودگاه های کانادا در بیشتر شهرهای کانادا دارای امکانات مناسب و خطوط هوایی معتبر می باشد.  به طور مثال فرودگاه بین المللی پیرسون واقع در تورنتو که در سال 1937 دولت نسبت به ساخت آن و ایجاد تحول در خطوط هوایی این کشور اقدام کرد. این فردگاه دومین فرودگاه مهم و پر تردد در کانادا می باشد. این فرودگاه بزرگ به صورت مشترک به شهرهای تورنتو و انتاریو خدمات باربری و هوایی را ارائه می دهد. این مکان در 23 کیلومتری شمال غربی تورنتو واقع شده است و از لحاظ تردد و جابجایی مسافران عنوان دومین فرودگاه پر رفت و آمد را در آمریکای شمالی اخذ کرده است.

از جمله شرکت های هوایی که در این فرودگاه فعالیت دارند می توانیم به خطوط هوایی ایر کانادا (Air Canada)، وست جت (WestJet) و ایرلاین باری فدکس اکسپرس (FedEx Express) که بیشتر از سایر خطوط فعالیت دارند اشاره کنیم. دسترسی به مرکز شهر از این فرودگاه، هم از طریق مترو امکان پذیر است و هم تاکسی و اتوبوس.

از دیگر فرودگاه های کانادا که بعد از فرودگاه تورنتو بسیار شلوغ و با پروازهای متعدد می باشد، فرودگاه بین المللی ونکوور می باشد که که 12 کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد. این فرودگاه نیز دارای پروازهای بی توقفی به آسیا، اروپا، آمریکا، استرلیا و مکزیک و سایر فرودگاه های کانادا می باشد. این فرودگاه برنده جایزه بهترین فرودگاه بین المللی آمریکای شمالی در سال 2007، 2010 و 2012 بوده است.

از جمله خطوط هوایی که در این فرودگاه فعالیت دارد می توان به ایر چاینا، ایر فرانس، بریتیش ایرویز، لوفتهانزا اشاره کرد. فرودگاه ونکوور یکی از بهترین فرودگاه های دنیا از لحاظ دسترسی به شهر در دنیا شناخته شده است؛ به این دلیل که استانداردهای ملی ساختمانی را به دسترسی معلولین ارتقا بخشید و نه تنها معلولین بلکه افراد سالمند، نابینایان و خانواده هایی که کالسکه به همراه دارند نیز رفت و آمد آسانی خواهند داشت. 

از آنجایی که برای سفر به کانادا حتما باید ویزا کانادا را تهیه کنید باید توجه داشته باشید، بسیار مهم است که پاسپورت شما مهر ورود به کانادا را خورده باشد. همچنین فرودگاه های کانادا برای اقامت در یکی از هتل های کانادا بروشورهایی را در اختیار مسافران قرار می دهد و آن ها را در این امر راهنمایی می کند.

 

درج نظر