فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
فرودگاه های انگلستان
امتیاز 5 از 5 از بین 258 امتیاز دهنده به فرودگاه ها انگلستان

فرودگاه های انگلستان

سالانه میلیون ها نفر از فرودگاه های انگلستان برای ورود و خروج از این کشور استفاده می کنند. این شهر تاریخی یکی از مراکز سیاسی، فرهنگی، اقتصادی مهم در دنیا می باشد. در سفر به انگلستان هواپیما حتما در یکی از فرودگاه های لندن به زمین خواهد نشست. در لندن 5 فرودگاه وجود دارد که در سال 2015 میلادی تنها 4 فرودگاه پروازهایی به آن طرف اقیانوس اطلس داشتند.

فرودگاه های لندن عبارتند از فرودگاه هیترو (Heathrow)، فرودگاه گیتویک (Gatwick)، فرودگاه استانستد (Stansted)، فرودگاه لوتون (Luton)، فرودگاه شهر لندن (London City Airport).

فرودگاه شهر لندن دارای پروازهای درجه یک از خطوط هوایی بریتیش ایرویز (British Airways) می باشد. از این فرودگاه می توانید به اکثر کشورهای اروپایی سفر کنید.

فرودگاه هیترو در غرب لندن واقع شده است. تعداد زیاد مسافران در استفاده از این فرودگاه باعث شده است که این فرودگاه یکی از شلوغ ترین و پرتردد ترین فرودگاه های بریتانیا و اروپا و شششمین فرودگاه پر ازدحام در جهان باشد. این فرودگاه حدود 67 میلیون مسافر را در سال جا به جا می کند، که حدود یک سوم از آن ها از این فرودگاه به عنوان فرودگاه بین راهی استفاده می کنند.

این فرودگاه دسترسی مناسبی به مترو، قطارهای تندرو، اتوبوس و تاکسی دارد که می توان با استفاده از آن ها به هر نقطه ای از لندن منتقل سفر کرد. 

در محوطه فرودگاه و تمام ترمینال ها دستگاه های خودپرداز ATM و دفاتر تبدیل ارز وجود دارد. همچنین از دیگر امکانات این فرودگاه می توان به رستوران، کافی شاپ، مراکز خرید، خدمات به اشخاصی که ناتوانی جسمی دارند، تلفن های متنی برای اشخاص ناشنوا، پارکینگ مخصوص افراد معلول و همچنین سرویس بهداشتی مخصوص این افراد در دسترس می باشد. 

فرودگاه استانستد نیز بسیار کوچک می باشد اما به تمام نقاط اروپا پرواز دارد. از دیگر فرودگاه های انگلستان می توان به فرودگاه منچستر (Manchester)، گلاسکو (Glasgow)، ادینبرگ (Edinburgh)، بیرمنگام (Birmingham) و... اشاره کرد. لازم به ذکر است که برای ورود و اقامت در انگلستان حتما باید ویزا انگلستان را تهیه کنید و مدارک ویزا انگلستان را به سفارت خانه انگلستان ارائه دهید.

 

درج نظر