فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
ویژگی های اتریش
امتیاز 5 از 5 از بین 456 امتیاز دهنده به ویژگی های اتریش

ویژگی های اتریش

ویژگی های اتریش بسیار زیاد است و می توان گفت که کشور اتریش در هر زمینه ای بسیار منحصر به فرد است. یکی از ویژگی های اتریش را می توان در معماری بسیار زیبا و غنی در این کشور مشاهده کرد. این کشور در طول تاریخ پر فراز و نشیب، از خود آثار تاریخی بسیار زیبایی به جا گذاشته است. برای مثال فشتونگ هوخن سالزبورگ (Festung Hohensalzburg) به معنی دژ بر فراز سالزبورگ قرار دارد که جمعیت آن ۱۴۶۶۰۰ نفر و سومین شهر بزرگ اتریش است.

از ویژگی های اتریش زبان آلمانی است که در اتریش با لهجه های متفاوتی از آن استفاده می شود. گاهی حتی مردم در مناطق مختلف اتریش لهجه های یکدیگر را نمی توانند درک کنند.

رشد اقتصادی اتریش در سال 2015 حدود 0.9 درصد بوده است. تولید ناخالص ملی اتریش در سال 2015 حدود 337 میلیون یورو و درآمد سرانه نیز 39.120 یورو برای هر فرد بوده که نه تنها در اتحادیه اروپا بلکه در سطح جهان نیز جزء بالاترین هاست. جالب است بدانید که ساختار و شرایط اقتصادی اتریش را شرکت های کوچک و متوسط تشکیل می دهد.

از دیگر ویژگی های اتریش داشتن دو نوع آب و هوای متمایز است:

·         در شرق اتریش آب وهوا اتریش در تابستان بسیار گرم و در زمستان کم باران می باشد.

·         در مناطق مرکزی آلپ نیز در تابستان ها بارندگی زیاد و زمستان های طولانی و برفی دارد.

داشتن دانشمندان بزرگ با دارا بودن 19 عنوان که برنده جایزه نوبل بودند، نیز یکی دیگر از ویژگی های اتریش می باشد.

 

هر ایالت در اتریش جشن های مخصوص به خود را دارد که بستگی به یکی از مقدسین دارد. در اواخر تابستان هر سال جشنواره موسیقی در این کشور برگزار می شود که بسیار مورد توجه می باشد و افراد زیادی از سرتاسر دنیا در این جشنواره شرکت می کنند. لازم به ذکر است که با توجه به اینکه اتریش یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا می باشد برای سفر به آن حتما باید ویزا اتریش را تهیه کنید.

درج نظر