فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
فرودگاه های اتریش
امتیاز 5 از 5 از بین 283 امتیاز دهنده به فرودگاه ها اتریش

فرودگاه های اتریش

یکی از مهمترین فرودگاه های اتریش در وین قرار دارد. فرودگاه بین المللی وین که یکی از اصلی ترین و مهمترین فرودگاه های اتریش می باشد سالانه پذیرای مسافران زیادی از سراسر دنیا است، که برای بازدید از این کشور وارد می شوند. فرودگاه بین المللی وین در 18 کیلومتری جنوب شرقی مرکز شهر وین قرار دارد. طبق آمارها در سال 2017 حدود 24 میلیون مسافر از این فرودگاه استفاده کرده اند.

فرودگاه بین المللی وین بزرگترین فرودگاه اتریش محسوب می شود که که قطب اصلی شرکت هواپیمایی آسترین ایرلاینز ( Austrian Airlines) می باشد. این فرودگاه در سال 1938 ساخته شده است که ابتدا کاربری نظامی داشته اما در دهه 50 میلادی تغییر کاربری داده و به فرودگاه مسافربری تبدیل شده است.

همچنین این فرودگاه دسترسی مناسبی به حمل و نقل درون شهری از جمله اتوبوس، قطار، تاکسی و همچنین تحویل ماشین کرایه ای به مسافران دارد.

از جمله خطوط هواپیمایی که به این فرودگاه پرواز دارند می توان از اکسس ریل، گرمنوینگس، ایر فرانس، بریتیش ایرویز، ایر چاینا، اروپا ایر پست، هواپیمایی ایژین، ایر هند، اوا ایر، چاینا ایر لاینز، انور ایر، گئورگین ایرویز، فین ایر، ایر بلتیک، نروژین ایر اینترنشنال نام برد.

اگر هواپیمای شما کمی تاخیر داشته باشد می توانید به سالن های استراحت در این فرودگاه مراجعه کنید. هرچند که این سالن ها مخصوص افرادی است که از پروازهای فرست کلاس یا بیزنس کلاس استفاده می کنند اما شما نیز می توانید با پرداخت هزینه آن از امکانات و آرامش این سالن ها استفاده کنید.

از دیگر امکانات این فرودگاه می توان از شارژ تلفن همراه، خدمات مالی و تبدیل ارز، رستوران ها و کافی شاپ ها، خدمات پزشکی، انبار چمدان، محوطه بازی کودکان و همچنین دسترسی به اینترنت رایگان به صورت وای فای نام برد. 

از دیگر فرودگاه های موجود در اتریش می توان به فرودگاه سنت آنتون، فرودگاه کلاگن فورت، فرودگاه گراتس، فرودگاه لینتس، فرودگاه اینسبورگ و سالزبورگ اشاره کرد.

لازم به ذکر است که برای ورود به کشور اتریش حتما باید ویزا اتریش تهیه شود و تمام مدارک ویزا اتریش را به همراه قرار ملاقات حضوری در سفارت خانه اتریش ارائه دهید.

 

درج نظر