فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
مدت زمان مورد نیاز برای صدور ویزای اتریش
امتیاز 5 از 5 از بین 171 امتیاز دهنده به مدت زمان صدور ویزا اتریش

مدت زمان مورد نیاز برای صدور ویزای اتریش

مدت زمان صدور ویزا اتریش بستگی به زمان مراجعه شما به سفارت خانه اتریش برای انجام مراحل دریافت ویزا اتریش دارد. مدت زمان صدور ویزا اتریش برای اتباع خارجی که از ایران اقدام کرده اند، یک هفته بیشتر از افرادی است که مقیم ایران هستند. مدت زمان صدور ویزا اتریش برای اتباع خارجی 3 هفته و برای افرادی که مقیم ایران هستند 2 هفته به طول می انجامد.

در مواردی خاص، کنسولگری اتریش در ایران این حق را برای خود قائل می باشد که از متقاضی دریافت ویزا علاوه بر مدارک ویزا اتریش مدارک دیگری را بخواهد. در این صورت ممکن است که در مدت زمان این پروسه تغییراتی ایجاد شود و وقت بیشتری از شما بگیرد. به این منظور به متقاضیان دریافت ویزا اتریش توصیه می کنیم که در هنگام مراجعه به سفارت خانه اتریش تمامی مدارک ویزا اتریش را به درستی و به صورت کامل همراه خود داشته باشند.

متقاضیان سفر به اتریش باید در نظر داشته باشند که حداقل باید 2 هفته قبل از تاریخ سفر خود به اتریش برای دریافت ویزا اتریش اقدام کنند. هر گونه نقص در پرونده می تواند مدت زمان بیشتری را در روند بررسی پرونده شما بگیرد. از این رو تکمیل بودن مدارک ویزا اتریش بسیار مورد اهمیت است.

متقاضیان سفر به اتریش می توانند از ویزا اتریش برای سفر به منطقه شنگن تا روز انقضای آن که در سمت راست پایین ویزا درج شده است استفاده کنند. از این رو توصیه می کنیم که قبل از سفر خود به اتریش ویزای خود را به درستی بررسی کنید تا در طول اقامت در اتریش با مشکل مواجه نشوید.

 

باید توجه داشته باشید که حداقل یک سوم مدت زمان اقامت مسافر در اروپا، باید در کشور اتریش باشد و به ازای این مدت باید رزرو یکی از هتل های اتریش را داشته باشد.

درج نظر