فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
مشاغل مورد نیاز در ارمنستان
امتیاز 5 از 5 از بین 188 امتیاز دهنده به مهارت های شغلی ارمنستان

مشاغل مورد نیاز در ارمنستان

کشور ارمنستان پس از گذراندن بحران در دهه های پیش این بار تصمیم به عملی کردن سیاست های جدید در اقتصاد خود کرده است تا بتواند بازار اقتصادی دراز مدت، انعطاف پذیر و به دور از شوک های خارجی را با شرایطی پایدار فراهم کند. از این رو سیاست های خود را در مهارت های شغلی ارمنستان که می تواند تاثیر بسزایی داشته باشد و از نیروی مهاجران جویای کار در این کشور به درستی استفاده کند، انتخاب کرده است. لازم به ذکر است که برای مهاجرت کاری به این کشور حتما باید ویزا ارمنستان را تهیه کنید تا اجازه کار در این کشور را داشته باشید.

مهارت های شغلی ارمنستان که در سال های اخیر مبتنی بر تنوع بخشیدن به اقتصاد خود و گسترش بازار کارش بوده است زیاد می باشد که در ادامه به معرفی تعدادی از آن ها می پردازیم.

برای پیدا کردن مهارت های شغلی ارمنستان می توانید سری به سایت های طراحی شده در امر استخدام و کاریابی که به تازگی در این کشور مورد استفاده قرار می گیرد، بزنید. بیشترین درخواست ها مربوط به کارشناسان آی تی می باشد که رشد بسیار سریعی در این کشور داشته و به همین دلیل بازار کار بسیار خوبی دارد.

در جهت سیاست ها و اهداف گفته شده شغل معلمی زبان انگلیسی و همچنین زبان شناسی در این کشور در جهت افزایش ارتباطات با کشورهای دیگر مورد استقبال شرکت های مالی، دارویی، بازاریابی، حقوقی و آی تی می باشد. 

جالب است بدانید که بانوان ارمنستانی وقت زیادی را صرف آرایشگاه رفتن می کنند. به همین دلیل شغل آرایشگری نیز می تواند به عنوان یکی از مهارت های شغلی ارمنستان پیشنهاد شود.

با توجه به اینکه در این کشور شاهد مراکز خرید ارمنستان، بیمارستان ها و مراکز تجاری زیادی هستیم، مسئول پذیرش نیز بسیار مورد نیاز می باشد.

با توجه به رشد اقتصادی که به آن اشاره کردیم و شرکت های تازه تاسیس در زمینه های مختلف کارآفرینی، نیاز به یک حسابدار برای هر یک از این شرکت ها مشاهده می شود. حسابداری نیز می تواند مورد بعدی در مهارت های شغلی ارمنستان باشد که بسیار مورد نیاز است.

همچنین از دیگر مهارت های شغلی مورد نیاز در ارمنستان می توان به پزشکی، رانندگی، طراحان مد و فشن و همینطور کار آفرینان و صاحبان سرمایه ای اشاره کرد که حاضر به سرمایه گذاری بر روی استارت آپ ها و ایده های کار آمد در زمینه کارآفرینی و موثر در شرایط اقتصادی ارمنستان، باشند.

 

درج نظر