فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
مراکز خرید اتریش
امتیاز 5 از 5 از بین 266 امتیاز دهنده به مراکز خرید اتریش

مراکز خرید اتریش

بیشتر گردشگرانی که به اتریش سفر می کنند، علاوه بر بازدید از جاذبه های گردشگری و اماکن تاریخی و سایر مکان ها، به بازدید از مراکز خرید اتریش نیز علاقه مند می باشند. در این مطلب تلاش می کنیم شما را با چند مورد از مراکز خرید اتریش آشنا کنیم تا به راحتی به آن ها دسترسی پیدا کنید.

فروشگاه اوستررایکشه ورکشتتن (Osterreichische Werkstaetten) یکی از مراکز خرید اتریش می باشد که دارای محصولات صنایع دستی، هنری و با فلسفه معروف وینی که مبنی بر ترکیب نهایت کاربرد با ارزش های زیبایی شناسانه است تطابق دارد. این فروشگاه دارای دیزاین های زیبای هنرمندان اتریشی به طیف وسیعی از هدایا و اکسسوری تقسیم شده است. در این فروشگاه قیمت ها تا حدودی بالا می باشد، اما بازدید از آنجا بسیار ارزشمند می باشد.

مرکز خرید زوت (Sud) از دیگر مراکز خرید اتریش است که دارای مساحت 300 هزار متر مربع با 300 فروشگاه می باشد، که برای خرید و گردش بسیار مناسب است. می توانید برندهای معروفی را که مد نظرتان است در این مرکز خرید پیدا کنید. یکی از دسترسی ها به این مکان اتوبوس هایی از اپرا هاوس است، که از دوشنبه تا جمعه ساعت 10 صبح تا 4 بعداز ظهر به این مکان حرکت می کند. 

مرکز خرید رینگ اشتراسن گالرین (Ringstrassen Galerien) متشکل از دو ساختمان است، که توسط یک پل شیشه ای به یکدیگر متصل شده و بسیار لوکس و زیبا می باشد. این مجموعه شامل 59 مغازه و 8 رستوران می شود. برندهای معروفی از جمله پرادا، رولکس، هوگو باس و ژان پل گوتیه را در بین این فروشکاه ها خواهید یافت. در رستوران های این مرکز خرید، می توانید به جای همبرگر و سوسیس از سوشی ها و تاپاس های عالی سفارش دهید. این مرکز خرید در کنار اپرا هاوس اتریش واقع شده است.

مرکز خرید دوناوت زنتروم (Donauzentrum) واقع در منطقه 22 وین می باشد، که اگر با استفاده از یک خط مترو به شرق رودخانه دانوب سفر کنید، به این مکان می رسید. این مرکز خرید دارای 160 فروشگاه و خدمات و 20 رستوارن، کافه و استند بیرون بر می باشد.

گالری رینگستراسن از دیگر مراکز خرید اتریش است که در نزدیکی سیتی سنتر در خانه هنر واقع شده است. اگر قصد خرید چرم و جواهرات را دارید، این مکان را به شما معرفی می کنیم.  این مرکز دارای 60 فروشگاه با طرح های اتریشی می باشد و برندهای تجاری و بین المللی در آن حضور دارند. همچنین می توانید طیف وسیعی از کافه و رستوران های لوکس را در این مرکز مشاهده کنید. دیدار از این مرکز خرید خود یکی از تفریحات اتریش به حساب می آید و توصیه می کنیم در طول اقامت در اتریش حتما از آن دیدن کنید.

درج نظر