فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
شرایط زندگی یر اتریش
امتیاز 5 از 5 از بین 386 امتیاز دهنده به شرایط زندگی یر اتریش

اقامت در اتریش یکی گزینه های مهاجرت به کشورهای خارجی برای ایرانیان می باشد. اقامت در اتریش و دریافت ویزا اتریش دارای مزیت هایی می باشد که نظر بیشتر مهاجران را به خود جلب کرده است. اتریش یکی از اعضای بی طرف در اتحادیه اروپا می باشد. پاسپورت این کشور ارزش بسیار بالایی دارد و می توان به 180 کشور دنیا از جمله بریتانیا، آمریکا و کانادا آزادانه سفر کرد. با دریافت اقامت در اتریش می توانید در سایر کشورهای اروپایی نیز کار و زندگی داشته باشید. می توانید برای خانواده و فرزندان زیر 18 سال خود درخواست حق شهروندی بدهید. همچنین این کشور دارای اقتصاد رو به رشد، رفاه و استاندارد زندگی بسیار بالایی می باشد.

اقامت در اتریش می تواند به شش روش انجام شود که متقاضیان می توانند بهترین روشی که با شرایط حال حاضر آن ها مطابقت دارد انتخاب کنند.

• اقامت در اتریش از طریق کار

• اقامت در اتریش از طریق تحصیل

• اقامت در اتریش از طریق سرمایه گذاری

• اقامت در اتریش از طریق ازدواج

• اقامت در اتریش از طریق تولد

• اقامت در اتریش از طریق پناهندگی

اقامت در اتریش به دو صورت موقت و دائم صادر می شود. در اقامت دائم که برای افرادی است که قصد مهاجرت به این کشور را دارند. در این طرح اگر شرایط متقاضی کار و زندگی در اتریش، با شرایط مورد نظر همخوانی داشته باشد، می تواند اقامت دائم را دریافت کند. این شرایط دارای سیستم امتیاز دهی به هر یک از ارزش های تحصیلی، رزومه کاری، مشاغل مورد نیاز این کشور، تسلط به زبان و سایر موارد می باشد. مهاجرت به اتریش از طریق کار نیز در این دسته قرار می گیرد. همچنین دانشجویان می توانند پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه های اتریش به دنبال کار گشته و بر اساس رزومه تحصیلی خود به کار مشغول شوند، که پس از مدتی می توانند برای اقامت دائم در اتریش نیز اقدام کنند.

در اقامت موقت نیز می توانید به مدت 6 ماه در اتریش به دنبال کار بگردید. اگر در این مدت موفق به پیدا کردن شغل مورد نظر خود شدند و به مدت 5 سال در آن فعالیت داشتند، می توانید اقامت موقت خود ار به اقامت دائم تبدیل کنند.

درج نظر