فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
مراکز خرید آلمان
امتیاز 5 از 5 از بین 358 امتیاز دهنده به مراکز خرید آلمان

مراکز خرید آلمان

گشت و گذار در آلمان برای گردشگران می تواند خیلی جذاب باشد. وقتی به کشوری مثل آلمان سفر می کنید، مطمئناً بازدید از مراکز خرید آلمان بخشی از سفر شما خواهد بود. خرید در کشورهای دیگر از جمله آلمان می تواند گردشگران را با محصولات جدید و به روز با تنوع قیمتی، بیشتر آشنا کند. در این راستا اطلاع از مراکز خرید آلمان می تواند کمک بسیار زیادی دراین زمینه برای پیدا کردن مرکز خرید مورد نظر شما باشد.

• یکی از مراکز خرید آلمان الکسا (Alexa) نام دارد که در سال 2007 تاسیس شده است. این مرکز خرید از فروشگاه های برند تشکیل شده است، که می تواند خرید بسیار خوبی را برای شما رقم بزند. طبقه سوم این ساختمان دارای رستوران ها و کافه ها و همچنین تفریحاتی از جمله بولینگ و بازی های کامپیوتری می باشد، که می تواند خستگی یک روز گشت و گذار در این مجتمع تجاری را از شما دور کند. مرکز خرید الکسا در روزهای دوشنبه تا شنبه از ساعت 10 تا 21 آماده خدمات رسانی می باشد.

• مرکز خرید مال برلین (Mall of Berlin) که در نزدیکی دروازه براندنبرگ واقع شده است، دارای 270 فروشگاه است. بازدید کنندگان همچنین می توانند از سرگرمی های این مجتمع تجاری، رستوران و کافه های آن نیز استفاده کنند. جالب است بدانید که این مرکز خرید بزرگ و با شکوه متعلق به یکی از خواننده های پاپ بسیار معروف به نام مدونا می باشد. بیشتر برندهای معروف دنیا را می توانید در این مرکز خرید پیدا کنید. نکته جالب توجه در این مرکز خرید این است، که سرسره ای از طبقه دوم به طبقه همکف می رسد که برای کودکان طراحی شده است. ساعات کاری این مرکز از دوشنبه تا شنبه از ساعت 10 صبح تا 21 می باشد.

از دیگر مراکز خرید آلمان می توان به مرکز خرید Potsdamer Platz Arkaden، فروشگاه کادو (KaDeWe)، بازار ترکی (Turkish Market) اشاره کرد که برای افرادی که ویزا آلمان را تهیه کرده اند دیدار از این مراکز در طول اقامت در آلمان می تواند جذاب باشد.

درج نظر