فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
شرایط زندگی در امارات
امتیاز 5 از 5 از بین 296 امتیاز دهنده به زندگی در امارات-متحده-عربی

شرایط زندگی در امارات

زندگی در امارات ابعاد مختلفی دارد که باید مورد بررسی قرار گیرد تا متقاضیان اقامت در این کشور بیشتر با موقعیت آن آشنا شوند. زندگی در امارات شامل هزینه های زندگی، آموزش و پرورش، بیمه و درمان، تفریحات و شرایط اقتصادی، کار و سایر موارد می شود.

امارات یک کشور مسلمان می باشد که قوانین اسلامی بر آن حاکم است. برای ایرانیان مسلمان این، می تواند یکی از مزیت های این کشور بشمار برود، اما برای افراد غیر مسلمان شاید این مسئله، شرایط زندگی در امارات را تا حدودی برای آن ها تغییر دهد.

امارات شهر بسیار لوکس و گرانی است، که هزینه های زندگی در آن نیز بالا است. البته درآمد نیز در این شهر بالا می باشد، به همین دلیل می توانید با داشتن یک کار تمام وقت، از پس هزینه های زندگی در امارات بر بیایید.

اجاره مسکن نیز از دیگر دغدغه های زندگی در امارات می باشد. در گذشته هزینه اجاره مسکن در این کشور بسیار بالا بود، اما در سال 2008 با رکود اقتصادی، اجاره بهای مسکن در این کشور کاهش یافته است. البته هنوز هم این نگرانی از بابت اجاره های گران قیمت وجود دارد. اما این مسئله بستگی به محله و منطقه ای دارد که در آن زندگی می کنید. توصیه می کنیم برای اینکه اجاره خانه در امارات برایتان مقرون به صرفه باشد، نگذارید هزینه آن بیشتر از 20 درصد از درآمد سالانه شما باشد.

بحث آموزش و پرورش نیز برای زندگی در امارات ذهن بیشتر والدین را به خود مشغول کرده است. آموزش در این کشور مدرن شرایط بسیار استانداردی دارد و با توجه به جمعیت چند ملیتی این کشور مدارس به دو دسته مدارس ملی و بین المللی تقسیم می شوند.

شرایط بهداشت و درمان و بیمه در این کشور نیز در سطح بالایی قرار دارد. شهروندان امارات می توانند با پرداخت هزینه های اندک از بیمارستان و کلینیک های عمومی استفاده کنند. این شرایط برای افرادی که ویزا امارات را دریافت کرده اند و برای اقامت در امارات اقدام کرده اند نیز در صورتی که کارت سلامت خود را دریافت کرده باشند، صدق میکند.

درج نظر