فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
مشاغل مورد نیاز در امارات
امتیاز 5 از 5 از بین 466 امتیاز دهنده به مهارت های شغلی امارات-متحده-عربی

مشاغل مورد نیاز در امارات

کار در امارات رویای بسیاری از ایرانیان و حتی اروپایی ها می باشد. امارات یک کشور ثروتمند است که بیشتر درآمدهای خود را از منابع نفتی و همچنین صنعت توریسم به دست می آورد. برای کار در این کشور باید از مهارت های شغلی امارات آگاهی داشته باشید تا بتوانید در مدت زمان کمتری شغل مورد نظر خود را پیدا کنید. توجه داشته باشید که ویزا امارات متحده عربی را باید برای کار در این کشور دریافت کنید.

10 مورد از مهارت های شغلی امارات که تا سال 2020 مورد نیاز می باشد را با هم بررسی می کنیم.

• مهندسی IT و نرم افزار و طراحی گرافیک و علوم مربوط به کامپیوتر، با توجه به گسترش تکنولوژی و اینترنت و آنلاین شدن بیشتر خدمات در شرکت ها در صنایع مختلف، موقعیت کار در این علوم بیشتر از پیش حس می شود.

• معماری و مهندسی دومین مورد از مهارت های شغلی امارات می باشد، که مربوط به ساخت و ساز و طراحی و معماری است. در دهه های اخیر به دلیل اهمیت این کشور به صنعت توریسم ساخت و ساز برج ها، مراکز خرید امارات، مراکز تفریحی، هتل های امارات و... افزایش پیدا کرده است، به همین دلیل نیاز به این مشاغل دیده می شود.

• بازاریابی و تخصص در رسانه ها نیز با توجه به رشد اقتصادی و صنعت گردشگری، نیاز به تبلیغات در شبکه های اجتماعی و مدیریت این بخش ها دارد، که بیشتر از پیش مورد نیاز است.

• نمایندگی فروش و ارتباط با مشتری چهارمین مورد از مهارت های شغلی امارات است. با توجه به افزایش تعداد مجتمع های تجاری، مراکز خرید امارات، نمایندگی های برندهای مطرح دنیا، نیاز به افرادی که بتوانند به صورت حرفه ای با مشتری ارتباط برقرار کنند، مشاهده می شود. بر این اساس اگر می توانید این کار سخت ولی پر درآمد را مدیریت کنید، حتما موفق خواهید بود.

• با توجه به رستوران ها و کافه های متنوع در این کشور و طیف وسیعی از غذاها، نیاز به آشپز و مهارت های مرتبط با آن وجود دارد.

• مشاوره املاک با توجه به ساخت و سازهای فراوانی که اخیرا در این کشور انجام شده است، مورد نیاز است.

• امارات در حال پیشرفت های زیادی در خدمات درمانی و پزشکی می باشد که به علت کمبود نیروی کار در این زمینه نیاز کاری در این بخش نیز زیاد است.

• با توجه به سرمایه گذاری های امارات در زمینه هتل و هتلداری این بخش نیز به نیروی کار مجرب در این زمینه نیازمند می باشد.

• یکی از پر درآمدترین کارها در امارات مدیریت منابع انسانی می باشد. مهارت برقراری تناسب در کمیت و کیفیت نیروی کار و طراحی برنامه توسعه سازمانی، کارشناسان منابع انسانی را در امارات به یک شغل بسیار عالی رسانده است.

• کارهای دفتری و منشی گری نیز در حجم وسیعی از شرکت ها و موسسات تازه تاسیس در این کشور، برای برنامه ریزی و هماهنگی ها مورد نیاز می باشد.

درج نظر