فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
زندگی در بلژیک
امتیاز 5 از 5 از بین 469 امتیاز دهنده به زندگی در بلژیک

زندگی در بلژیک

زندگی در بلژیک بستگی به سطح کیفیت و نیاز شما دارد. هزینه های زندگی در این کشور مانند سایر کشورهای اروپایی است. برای ایرانیانی که ویزا بلژیک را برای زندگی در بلژیک دریافت می کنند تا حدودی هزینه های بالا محسوب می شود. برای زندگی در بلژیک به متوسط درآمدی، برابر با حدودا 600 تا 800 یورو در ماه نیاز دارید. 

بلژیک یکی از کشورهایی است که دارای شرایط اقتصادی و سیاسی مناسبی می باشد. می توان گفت در بلژیک به نسبت، شاخص هزینه های اجاره آپارتمان مناسب و استاندارد می باشد و سطح پایینی دارد. در مقابل شاخص هزینه های پرداختی رستوران ها بسیار بالا است و از سطح نرمال بیشتر می باشد.

همچنین برای افرادی که برای زندگی در بلژیک اقدام کرده اند لازم است بدانند که سطح کیفیت زندگی، شاخص قدرت خرید مردم و شاخص امنیت و ایمنی معتدل و شاخص بهداشت و درمان در سطح مطلوب و ایده آلی قرار گرفته است. همچنین میزان درآمد افراد در این کشور با هزینه های آن در حد اعتدال قرار دارد که این مساله زندگی در بلژیک را مطلوب و رضایت بخش می کند.

متاسفانه مالیات ها در این کشور بالا می باشد. همچنین نرخ آب و برق در این کشور نسبتا بالا بوده و بیشتر مخارج کارگران در این کشور را به خود اختصاص می دهد.

گران ترین شهر برای زندگی در بلژیک شهر بروکسل می باشد که نسبت به سایر شهرهای آنتورپ و گنت در بلژیک گران تر محسوب می شود و هزینه های زندگی در آن بسیار بالا است. هر چند برای پایین آوردن هزینه های زندگی در این شهر می توانید خریدهای خود را از شهرهای اطراف انجام دهید. اقلامی مانند لوازم منزل، پوشاک و... در مراکز خرید شهرهای اطراف از قیمت های مناسبی برخوردارند.

زندگی در بلژیک برای صاحبان سرمایه و کارآفرینانی که قصد مهاجرت تجاری به این کشور را دارند از طرف دولت مورد استقبال قرار می گیرد.

 

درج نظر