فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
زندگی در برزیل
امتیاز 5 از 5 از بین 344 امتیاز دهنده به زندگی در برزیل

زندگی در برزیل

قبل از اینکه برای زندگی در برزیل تصمیم بگیرید باید اطلاعاتی در مورد این کشور، از جمله کار، هزینه های زندگی، آداب و رسوم و... بدانید تا در تصمیم خود دچار اشتباه نشوید. زندگی در برزیل دارای مزیت هایی از جمله امکان خرید منقول و غیر منقول ملک، امکان دریافت وام سرمایه گذاری با سود بسیار پایین، اجازه کار، امکان انتقال ارز به برزیل، نزدیک بودن هزینه های زندگی در برزیل و ایران، امکان تحصیل رایگان فرزندان مقیم در مدارس و دانشگاه های برزیل و همچنین امکان تجارت با کشورهای قاره آمریکا و سایر کشورهای جهان می باشد.

همچنین حضور یک میلیون و نیم میلیون مسلمان برای ایرانیان این امکان را فراهم می کند که راحت تر به زندگی در برزیل ادامه دهند و آزادانه اعمال دینی خود را به جا آورند.

برای زندگی در برزیل نیاز به کار دارید. یکی از شرایط دریافت ویزا برزیل برای کار در این کشور داشتن تحصیلات و رزومه می باشد تا بتوانید از پس هزینه های خود در طول اقامت در برزیل بر بیایید. از دیگر مسائل مهم در این امر سن فرد می باشد. همچنین باید پیشنهاد شغلی از طرف ارگان دولتی باشد، که متاسفانه به این دلیل متقاضیان در خواست این نوع ویزا کم هستند.

مردم برزیل بسیار صمیمی، شاد و پر انرژی هستند. به همین دلیل به شما توصیه می کنیم تحصیل در دانشگاه های برزیل را از دست ندهید. شرایط اقتصادی برزیل که بسیار رو به رشد می باشد برای افراد فارغ التحصیل در رشته های مختلف موقعیت های شغلی مناسبی را در نظر دارد. همچنین کار در این کشور آینده ای بسیار روشن دارد.

واحد پول برزیل رئال می باشد. هزینه اجاره خانه در برزیل بسته به تعداد اتاق خواب ها و موقعیت قرار گرفتن خانه در مرکز و یا حومه شهر از 903.94 تا 2.753 رئال می باشد. همچنین قیمت خرید خانه در حومه شهر برای هر مترمربع 5.119 رئال و خرید خانه در مرکز شهر هر مترمربع 7.478 رئال می باشد.

درج نظر