فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
شرایط زندگی در آلمان
امتیاز 5 از 5 از بین 357 امتیاز دهنده به زندگی در آلمان

شرایط زندگی در آلمان

زندگی در آلمان با وجود اقتصاد رو به رشد در این کشور، مردم بسیار قانونمند، دانشگاه های معتبر و در سطح بین الملل، شرایط مناسب بهداشت و درمان و سایر عوامل دیگر، مورد استقبال بسیاری از افراد در دنیا می باشد. زندگی در آلمان دارای بالاترین کیفیت در بین کشورهای اروپایی می باشد. 

برای زندگی در آلمان باید نکاتی را از این کشور بدانید که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم. مردم آلمان اصلا نژاد پرست نیستند، به همین دلیل رفتارشان با مهاجران بسیار خوب و صمیمی است. آن ها به اینکه در قرار ملاقات به موقع سر قرار حضور داشته باشید بسیار حساس هستند. 

شرایط اقتصادی آلمان رو به رشد است و سطح بالای سرمایه در این کشور نشان می دهد که به راحتی می توانید در این کشور شغل مورد نظر خود را پیدا کنید. کارفرمایان آلمانی عالی ترین مزایا، امنیت شغلی و بیشترین میزان پرداختی حقوق را دارند. جالب است بدانید که در آلمان ساعات کاری را تقلیل داده اند و در سال 40 روز تعطیلی برای کارمندان خود در نظر گرفته اند.

زندگی کردن در شهرهای آلمان بستگی به موقعیت شغلی و مالی شما دارد، اما بهترین شهرها برای اقامت در آلمان، هامبورگ، دوسلدوف، فرانکفورت و برلین می باشد. مونیخ را به دلیل هزینه های زندگی بالا حتی به افرادی که از پس مخارج آن بر می آیند نیز توصیه نمی کنیم.

نظام بهداشت و درمان در آلمان بر پایه بیمه می باشد و بیماران می توانند با پرداخت اندکی هزینه از تمام خدمات درمانی موجود در بیمارستان ها استفاده کنند. البته هزینه درمان برای افراد مسن و کودکان صفر می باشد. 

متاسفانه اجاره زندگی در آلمان خصوصا هامبورگ بسیار بالا است و اجاره یک آپارتمان 50 متری در برخی موارد به 900 یورو در ماه نیز می رسد.

لازم به ذکر است، برای سفر به آلمان و یا مهاجرت به این کشور ابتدا باید برای دریافت ویزا آلمان اقدام کنید و در صورت نیاز از خدمات پیکاپ ویزا بهره مند شوید.

 

درج نظر