فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
شرایط زندگی در رینیداد و توباگو
امتیاز 5 از 5 از بین 433 امتیاز دهنده به اطلاعات مفید ترینیداد-و-توباگو

شرایط زندگی در رینیداد و توباگو

ترینیداد و توباگو کشوری است در شمال آمریکای جنوبی که برای تمام افرادی که واجد شرایط مهاجرت باشند، اقامت دائم صادر می کند. برای دریافت اقامت در ترینیداد و توباگو ابتدا باید بررسی های لازم را جهت انتخاب مسیر مهاجرت خود به این کشور انجام دهید. اقامت در ترینیداد و توباگو به روش های مختلفی صادر می شود.

اقامت در ترینیداد و توباگو از طریق کار و سرمایه گذاری یکی از روش های مهاجرت به ترینیداد و توباگو می باشد. برای دریافت اقامت ترینیداد و توباگو از طریق کار ابتدا باید از طرف کارفرمای مورد نظر در این کشور استخدام شوید، تا اجازه کار و ویزا ترینیداد و توباگو برای شما ارسال شود. از دیگر روش های کار در این کشور ثبت شرکت می باشد. شما می توانید با سرمایه ای بسیار کم و ارائه یک برآورد مالی و ارائه عملکرد آن، شرکت خود را ثبت کنید. البته برای اثبات عملکرد شرکت خود، باید در آمد سالانه مورد نظر دولت ترینیداد و توباگو را داشته باشد.

کودکانی که در این کشور از والدین خارجی به دنیا می آیند، می توانند تابعیت از طریق خاک را دریافت کنند. همچنین کودکانی که در خارج از این کشور از والدین مقیم ترینیداد و توباگو به دنیا می آیند، نیز می توانند تا قبل از سن 18 سالگی برای اقامت این کشور اقدام کنند. برای این کار باید تمامی مدارک مربوط به پرونده پزشکی و محل تولد خود را به وزارت امنیت ملی این کشور تحویل دهند.

افرادی که شرایط ازدواج با فردی مقیم و شهروند ترینیداد و توباگو را دارند نیز می توانند اقامت دائم این کشور را درخواست کنند. البته این افراد باید پس از 5 سال زندگی مشترک در این کشور برای اقامت ترینیداد و توباگو درخواست بدهند. در این صورت با ارائه کلیه مدارک ازدواج می توانند اقامت دائم این کشور را دریافت کنند.

دریافت تابعیت این کشور نیز از دیگر روش های مهاجرت به ترینیداد و توباگو می باشد که منجر به اقامت در این کشور می شود. در این روش متقاضی حتما باید 8 سال در این کشور کار و زندگی کرده باشد، تا بتواند برای اقامت درخواست دهد. در این مدت فرد نباید سوء سابقه داشته باشد و به تمام حقوق شهروندی در این کشور آگاهی داشته باشد. باید تمامی مدارک و گواهی تمکن مالی از جمله حساب مالی خود را اراده دهد، تا ثابت شود می تواند از پس هزینه های خود و در صورت وجود همسر و فرزندان خود بر بیاید.

افرادی که برای اقامت در ترینیداد و توباگو اقدام به خرید خانه می کنند، توجه داشته باشند که قیمت خانه های مدرن در این کشور در طول سال 2017  به 5.9 درصد کاهش یافته است. در سه ماهه سوم سال 2017 نیز 14.3 درصد کاهش یافته است. قیمت خانه ها در این کشور با توجه به منطقه، کیفیت آن و متراژ، متفاوت می باشد. قیمت خانه های لوکس در این جزایر از 1 میلیون دلار آمریکا شروع شده و به 8 میلیون دلار نیز می رسد. همچنین آپارتمان های یک خوابه در مناطق معمولی تر از مبلغ 900 هزار دلار آمریکا شروع شده و به 1.5 دلار آمریکا نیز می رسد.

درج نظر