فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
راه های مهاجرت به رینیداد و توباگو
امتیاز 5 از 5 از بین 408 امتیاز دهنده به راه های مهاجرت ترینیداد-و-توباگو

راه های مهاجرت به رینیداد و توباگو

کشور ترینیداد و توباگو از دو جزیره در دریای کارائیب در شمال آمریکای جنوبی تشکیل شده است. پایتخت این کشور پرت آو اسپاین می باشد. روش های مهاجرت به ترینیداد و توباگو به طرق مختلفی امکان پذیر می باشد. در این مطلب قصد داریم اطلاعاتی درباره روش های مهاجرت به ترینیداد و توباگو در اختیار شما قرار دهیم تا بیشتر با آن ها آشنا شوید.

روش های مهاجرت به ترینیداد و توباگو عبارت است از:

• اقامت شهروندی برای افرادی که از کشورهای مشترک المنافع و جمهوری ایرلند می باشند

• مهاجرت از طریق تابعیت این کشور

• مهاجرت از طریق شهروندی برای خردسالان

• مهاجرت از طریق تولد

• مهاجرت از کار و یا تحصیل در این کشور

• مهاجرت برای حمایت از والدین (پدر بزرگ و مادر بزرگ)

• مهاجرت از طریق ازدواج

شهروندانی که از کشور های مشترک المنافع و یا جمهوری ایرلند برای مهاجرت به این کشور اقدام کرده اند، به راحتی می توانند برای اقامت در ترینیداد و توباگو به این کشور مراجعه کنند. 

شهروندان هر کشوری به غیر از ایالات متحده بریتانیا و یا جمهوری ایرلند که تابعیت این کشور را بخواهند، باید ابتدا به مدت حداقل 8 سال در این کشور کار و زندگی کرده و اقامت داشته باشند. در این صورت باید از وزیر امنیت ملی ترینیداد و توباگو درخواست اقامت دائم در این کشور را داشته باشید و فرم های مربوط به این درخواست را پر کنید. متقاضی باید برای این کار یک گواهی از وزارت امور مالی و مالیات ترینیداد و توباگو برای تایید و ریز اموال خود ارائه دهد. در صورت تایید می تواند اقامت دائم این کشور را دریافت کنند. 

اخذ اقامت این کشور از طریق تولد از دیگر روش های مهاجرت به ترینیداد و توباگو می باشد.در این روش برای کودکانی که از والدین مهاجر به این کشور متولد شده اند، درخواست شهروندی این کشور می شود. در این صورت باید پدر و مادر کودک مدارکی از جمله گواهی ازدواج و یا طلاق، گواهی اثبات ورود حقوقی به ترینیداد و توباگو، گواهی پلیس مبنی بر محل اقامت، گواهی پزشکی برای اثبات محل تولد، گواهی اقامت والدین مربوط به 12 ماه قبل از تولد کودک در این کشور و دانستن قوانین مهاجرت و شهروندی از طرف والدین را ارائه دهند.

همچنین فرزندانی که از شهروندان این کشور در سایر کشورها به دنیا می آیند، می توانند برای اخذ اقامت این کشور اقدام کنند. والدین ابتدا باید از طریق اداره امنیت ملی درخواست خود را مطزح کنند، تا در صورت تصویب، تایید شود. از شرایط لازم در این روش سن زیر 18 سال برای کودکان می باشد. در این روش گواهی تولد فرزند را باید به دولت این کشور ارائه دهید.

در صورتی که قصد کار و یا ثبت شرکت در این کشور را دارید می توانید برای اقامت دائم این کشور درخواست دهید. برای این کار باید مدارکی از جمله نامه اجازه کار از طرف کارفرما و در صورت ثبت شرکت نیز باید نامه ای مبنی بر ماهیت اشتغال و در آمد آن را ارائه دهید. گواهی کار و اقامت در این شرایط برای 5 سال صادر می شود و پس از آن نیز قابل تمدید می باشد.

در صورتی که در کشور ترینیداد و توباگو پدر بزرگ و یا مادر بزرگ و یا حتی والدین از کار افتاده دارید، اگر آن ها بتوانند شما را از لحاظ مالی و اقامت در این کشور حمایت کنند، می توانید به این کشور مهاجرت کنید. والدین با ارائه شواهد و مدارک  حساب مالی خود می توانند توانایی تمکن مالی خود را اثبات کنند.

از دیگر روش های مهاجرت به ترینیداد و توباگو ازدواج با یکی از شهروندان این کشور می باشد. در این صورت با ارائه مدارک ازدواج، گواهی حمایت مالی از همسر و در صورت موجود فرزندان زیر 18 سال و پس از گذشت 5 سال زندگی مشترک می توانید برای اقامت دائم در این کشور درخواست دهید. توجه داشته باشید که برای این کار ابتدا باید ویزا ترینیداد و توباگو را دریافت کرده و برای مراسم ازدواج به این کشور سفر کنید.

درج نظر