فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
دعوتنامه سوئد
امتیاز 5 از 5 از بین 247 امتیاز دهنده به اطلاعات مفید سوئد

دعوتنامه سوئد

برای سفر به سوئد نیاز به ویزا می باشد. در صورتی که برای سفر به سوئد امکان دریافت دعوتنامه سوئد را دارید، پروسه دریافت ویزا بسیار سریع تر و راحت تر طی می شود. توجه داشته باشید، که دریافت دعوتنامه سوئد به معنای اجازه ورود به این کشور نمی باشد و تنها می تواند روال صدور ویزا سوئد را تسریع بخشد.

توجه داشته باشید که هنگام مراجعه به سفارت خانه سوئد باید تمام مدارک ویزا سوئد را به همراه دعوتنامه سوئد (در صورت وجود) ارائه دهید و ارائه دعوتنامه سوئد را به روزهای دیگر موکول نکنید.

دعوتنامه سوئد اصولا از طرف فردی که مقیم و یا شهروند سوئد می باشد و از دوستان و آشنایان و یا اقوام درجه یک است، ارسال می شود. در این صورت فرد دعوت کننده فرمی را مبنی بر این درخواست پر کرده و با ارائه گواهی تمکن مالی و ارائه آدرسی که شخص دعوت کننده قرار است در آنجا اقامت داشته باشد، درخواست خود را ارائه می دهد. با ارائه این مدارک باید منتظر باشد تا با این درخواست موافقت شود. در صورتی که فرد صلاحیت کافی و درآمد مورد نیاز برای تامین فرد دعوت شونده را نداشته باشد، این درخواست رد خواهد شد. در سایر موارد فرد دعوت شونده می تواند قبول کند که برای اقامت در سوئد واچر یکی از هتل های سوئد را در اختیار سفارت قرار دهد و درعین حال توانایی پرداخت هزینه های خود را در این کشور به اثبات برساند.

باید توجه داشته باشید، که در برخی موارد حتی با ارائه دعوتنامه سوئد، اگر نتوانید افسر پرونده را با توضیحات خود قانع کنید که پس از سفر به این کشور باز خواهید گشت، درخواست ویزای شما رد خواهد شد.

دعوتنامه سوئد می تواند برای اهداف مختلف صادر شود از جمله، دعوتنامه کاری، دعوتنامه تحصیلی، دعوتنامه شرکت در مسابقات ورزشی، دعوتنامه توریستی و دیدار اقوام و بستگان و... که هر کدام از آن ها نیازمند ارائه مدارک مربوط به خود هستند.

درج نظر