فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
شرایط زندگی یر اسپانیا
امتیاز 5 از 5 از بین 362 امتیاز دهنده به شرایط زندگی یر اسپانیا

اسپانیا یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا می باشد، که برای ورود و یا اقامت در اسپانیا باید ویزا اسپانیا دریافت کنید. به همین خاطر مهاجرت و یا دریافت اقامت در اسپانیا با دشواری همراه است. برای اقامت در اسپانیا ابتدا باید بتوانید ثابت کنید که می توانید از پس هزینه های اولیه زندگی در اسپانیا بر بیایید، یا باید مدارکی دال بر دانستن زبان اسپانیایی و دیگر موارد داشته باشید.

13 درصد از کل جمعیت اسپانیا را مهاجران تشکیل می دهند. کشورهای عضو شنگن به راحتی می توانند به این کشور سفر کرده و اقامت در اسپانیا را تجربه کنند، ولی این کار برای افراد خارجی و ایرانیان بسیار دشوار است.

اقامت در اسپانیا انواع مختلفی دارد از جمله:

• اقامت با ازدواج

• اقامت کاری

• اقامت تحصیلی

• اقامت از طریق پناهندگی

• اقامت از طریق سرمایه گذاری در اسپانیا

• اقامت از طریق تمکن مالی در اسپانیا

برای اقامت در اسپانیا از طریق ازدواج، حتما باید با فردی که مقیم اسپانیا است، ازدواج کنید تا بتوانید بعد از دو سال زندگی در اسپانیا به طور مداوم، اقامت دائم اسپانیا را دریافت کنید.

اگر موفق به دریافت کار از کارفرمایان اسپانیا شوید، می توانید برای اقامت کاری و ادامه زندگی به این کشور وارد شوید. برای تحصیل و اقامت تحصیلی در اسپانیا نیز، باید ابتدا از یکی از دانشگاه های این کشور پذیرش تحصیلی و بورسیه دریافت کنید. بیشتر افراد پس از تحصیل در اسپانیا در مصاحبه های کاری شرکت کرده و پس از استخدام، اقامت تحصیلی خود را به اقامت دائم در این کشور تبدیل می کنند.

برای سرمایه گذاری در این کشور نیز می توانید با ثبت شرکت و یا شعبه ای از شرکت خود در این کشور، برای اقامت دائم آن اقدام کنید. همچنین اگر سرپرست خانواده بتواند ثابت کند، که می تواند ماهانه 2500 یورو برای خود، 1000 یورو برای همسر و 500 یورو برای هر کدام از فرزندان تحت تکفل خود بپردازد، واجد شرایط دریافت اقامت اسپانیا از روش تمکن مالی می باشد. که پس از 5 سال زندگی با این شرایط، می تواند برای اقامت دائم اسپانیا اقدام کند.

 

درج نظر