فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
راه های مهاجرت به اسپانیا
امتیاز 5 از 5 از بین 434 امتیاز دهنده به راه های مهاجرت اسپانیا

راه های مهاجرت به اسپانیا

اسپانیا از جمله کشورهایی است که به خاطر اقتصاد رو به رشد، سیستم آموزشی استاندارد، آب و هوا مناسب، رفاه و استانداردهای بالای زندگی مورد توجه مهاجران به کشورهای خارجی بوده است. برای زندگی افراد خارجی در این کشور حتما باید روش های مهاجرت به اسپانیا را در نظر داشته باشید و آن ها را مورد بررسی قرار دهید. بسیار مهم است که برای مهاجرت به این کشور یکی از بهترین روش های مهاجرت به اسپانیا را انتخاب کنید.

روش های مهاجرت به اسپانیا انواع مختلفی دراد که توصیه می کنیم متقاضیان مهاجرت به این کشور برای اینکه مشکلی در هنگام طی کردن این پروسه برایشان پیش نیاید، با توجه به شرایطی که در آن قرار دارند، دست به انتخاب بزنند.

• مهاجرت از طریق ازدواج یکی از روش های مهاجرت به اسپانیا می باشد که شخص حتما باید با یک فرد مقیم اسپانیا، که شهروند این کشور می باشد ازدواج کند و آن را به طور رسمی نیز ثبت کند. برای این کار حتما باید نامزد وی از سفارت خانه اسپانیا تقاضای خود را اعلام کند و با در دست داشتن مدارک مورد نیاز ثابت کند که قصد ازدواج با این فرد را دارد. این مدارک شامل گواهی تمکن مالی مرد در تامین هزینه های زندگی در اسپانیا می باشد. در صورتی که همه مدارک به صورت کامل ارائه شد و سفارت با این درخواست موافقت کند، برای فرد خارجی ویزا اسپانیا صادر خواهد شد تا برای ازدواج به این کشور برود. فرد خارجی بعد از یک سال زندگی می تواند درخواست اقامت دائم این کشور را بدهد.

• مهاجرت کاری به اسپانیا از دیگر روش های مهاجرت به اسپانیا است، که طی آن یک شرکت و یا کارفرما در اسپانیا باید برای فرد مورد نظر خود که از لحاظ کاری به تخصص وی نیاز دارد، دعوتنامه ارسال کند. در مواردی که فرد هیچ کدام از شرکت ها را برای درخواست کار نمی شناسد، باید منتظر باشد تا کشور اسپانیا درخواست مشاغل مورد نیاز خود را اعلام کرده و با توجه به آن ها اقدام کند. این پروسه را می توانید از طریق اخذ وکیلان مجرب طی کنید.

• مهاجرت از طریق پناهندگی نیز امکان پذیر می باشد، که البته به دلیل مشکلات و خطرات این روش خیلی آن را توصیه نمی کنیم. این روش خیلی شامل ایرانیان نمی شود، زیرا طی قوانین و مقررات اسپانیا افرادی که در کشور خود امنیت جانی ندارند در اولویت مهاجرت می باشند.

• مهاجرت از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت و یا کارآفرینی برای افرادی که بودجه و سرمایه کافی برای این کار را دارند نیز، می تواند یکی از بهترین روش های مهاجرت به اسپانیا باشد.

• مهاجرت از طریق اثبات تمکن مالی نیز امکان پذیر است. در این روش فرد مهاجر با ارائه مدارکی باید قدرت مالی خود و پرداخت هزینه های زندگی خود، همسر و فرزندان خود را نیز ثابت کند تا بتواند برای اقامت دائم این کشور اقدام کند.

 

درج نظر