فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
هتل های اسپانیا
امتیاز 5 از 5 از بین 197 امتیاز دهنده به هتل ها اسپانیا

هتل های اسپانیا

اسپانیا یکی از کشورهای رکورد دار در جذب گردشگر می باشد. هر سال حدود 60 میلیون توریست به این کشور سفر می کنند. بنابراین هتل های اسپانیا همیشه باید آماده خدمات رسانی به مسافران باشد. این کشور با وجود فستیوال های متنوع در تمام فصول، پر طرفدار است. بهترین هتل های اسپانیا در شهرهای مادرید (پایتخت اسپانیا) و بارسلونا واقع شده است. در ادامه این مطلب به معرفی برخی از بهترین هتل های اسپانیا می پردازیم.

هتل Geran Melia Hotel یکی از هتل های 5 ستاره در شهر مادرید می باشد. یکی از مزیت های این هتل نزدیکی به آثار تاریخی مانند کاخ سلطنتی، تئاتر شهر، کلیسای جامع و موزه دل پرادو و مرکز شهر می باشد. این هتل دارای معماری بسیار زیبایی است و در آن از نقاشی های Velazquez نقاش معروف اسپانیایی الهام گرفته شده است. همه اتاق های هتل دارای بالکن می باشد که می توان به تماشای منظره ای زیبا از شهر نشست. از امکانات این هتل می توان به استخر روباز، ماساژ تایلندی، رستوران های فرانسوی و اسپانیایی، سولاریوم، صرافی در هتل و... اشاره کرد. همچنین قیمت این هتل نسبت به سایر هتل های اسپانیا مقرون به صرفه تر است. اگر قصد اقامت در این هتل را دارید می توانید به آدرس Cuesta Santo Domingo 5, 28013 Madrid, Spain  مراجعه کنید.

از دیگر هتل های اسپانیا می توانیم به Villa Magna Hotel اشاره کنیم. این هتل بسیار لوکس 5 ستاره بوده و در خیابان مادرید واقع شده است. این هتل در نزدیکی مراکز خرید اسپانیا واقع شده است، که موقعیت مناسبی برای خرید های فصلی دارد. این هتل در بین گردشگران محبوبیت زیادی به دلیل امکاناتی از قبیل سالن بدنسازی مجهز به بروز ترین امکانات ورزشی، کارکنان بسیار خوش اخلاق و مهمان نواز، اینترنت در اتاق ها، حمام های مرمری بسیار شیک در اتاق ها، اتاق ماساژ، اتاق های مجلل بزرگ و با شکوه با گاو صندوق مخصوص و... دارد. افرادی که قصد اقامت در این هتل را دارند، می توانند به آدرس Paseo Castellana, 22, Salamanca, 28046 Madrid, Spain مراجعه کنند.

هتل  Miguel Angel Hotelاز هتل های 4 ستاره ای است که در نزدیکی برج های کیو و ایستگاه مترو پلازا دکاستیلا واقع شده است. که این نزدیکی به مترو دسترسی مناسبی را برای رفتن به سایر نقاط برای شما فراهم می کند. از امکانات این هتل می توان به سالن ماساژ، سونا، جکوزی، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، خدمات زیبایی آرایشگاه ها، صرافی در هتل و وجود پرسنل مجرب اشاره کرد. آدرس این هتل Miguel Ángel, 29-31,07.Chamberi,28010 Madrid می باشد.

از دیگر هتل های اسپانیا می توان به Melia Avenida Hotel اشاره کرد که 4 ستاره بوده و از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است. این هتل در مادرید واقع شده است، که شاید از نظر زیبایی تعریف چندانی نداشته باشد، اما وجود اتاق های تمیز و کارکنان خوش اخلاق و مهمان نواز، امتیاز زیادی برای این هتل محسوب می شود. از این هتل تا مرکز شهر تنها 10 دقیقه فاصله می باشد. امکانات موجود در این هتل شامل مرکز درمان آبگرم، سالن بدنسازی و شاتل رایگان به فرودگاه می باشد. آدرس این هتل Juan Ignacio Luca de Tena, 36, San Blas, 28027, Madrid, Spain می باشد.

هتل   Mercer Hotelیکی از هتل های 5 ستاره لوکس در مرکز شهر بارسلونا است. این هتل در کنار مترو قرار گرفته، که دسترسی به مراکز تاریخی شهر و جاذبه های گردشگری اسپانیا را راحت تر کرده است. همچنین ساختمان این هتل در نزدیکی مراکز خرید اسپانیا و ساحل زیبای بارسلونا واقع شده است. این هتل دارای معماری بسیار خلاقانه و زیبایی است که اتاق های آن نیز بسیار لوکس می باشد. آدرس این هتل Dels Lledo, 7, Ciutat Vella, 08003, Barcelona, Spain  می باشد.

هتل Alma Hotel از دیگر هتل های اسپانیا می باشد که در مرکز شهر بارسلونا واقع شده است. اتاق های هتل دارای دکوراسیون بسیار شیکی می باشد که دارای امکانات پیشرفته ای هستند. از امکانات این هتل می توان به رستوران های شیک، مرکز آبگرم، استخر و سونا و سالن بدنسازی و ماساژ اشاره کرد. این هتل به آدرس Mallorca, 269-271, Eixample, 08008, Barcelona, Spain است که می توانید به راحتی به آن مراجعه کنید.

هتل Catalonia Hotel یکی از هتل های 4 ستاره و محبوب در شهر بارسلونا می باشد. این هتل دارای اتاق های بزرگ با امکانات عالی است. ساختمان این هتل به کلیسای ساگراد فامیلیا نزدیک و به مراکز خرید اسپانیا دسترسی راحتی دارد. همچنین سه ایستگاه مترو در نزدیکی آن قرار دارد که دسترسی به این مناطق را آسان تر می کند. اگر می خواهید در این هتل اقامت داشته باشید، باید به آدرسAvenida Meridiana, 151, Sant Martí, 08026, Barcelona, Spain  بروید.

هتل Ayre Hotel Gran via یکی از هتل های 4 ستاره و لوکس در بارسلونا می باشد. اتاق های آن دارای تهویه مناسب بوده و استانداردهای یک هتل 4 ستاره را رعایت کرده است. نمایشگاه معروف بارسلونا نیز به این هتل نزدیک می باشد که در فصول مختلف سال دارای برنامه های بسیار خوبی است. آدرس این هتل Gran Vía de les Corts Catalanes, 322, Sants-Montjuïc, 08004, Barcelona, Spain است. 

درج نظر