فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
تفریحات اسپانیا
امتیاز 5 از 5 از بین 260 امتیاز دهنده به تفریحات اسپانیا

تفریحات اسپانیا

اسپانیا یکی از پر بازدید ترین کشورهای دنیا با آمار بازدید 60 میلیون گردشگر در سال می باشد. به نظر شما علت این همه علاقه به سفر به این کشور چیست؟

کشور اسپانیا دارای جاذبه های گردشگری فراوان، چشم اندازهای متنوع، غذاهای خوش طعم، بناهای تاریخی و تفریحات اسپانیا می باشد، که در ادامه این مطلب بیشتر به آن ها می پردازیم.

یکی از شهرهای دیدنی اسپانیا، بی شک بارسلونا می باشد. این شهر دارای معماری های تاریخی و کهن فوق العاده ای است که نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند. پارک گوئل از پارک های بسیار زیبا در بارسلونا است، که یکی از تفریحات اسپانیا در شمال شرق این شهر در منطقه گراسیا در تپه ال کارمن محسوب می شود. این پارک بزرگ در سال های 1900 تا 1924 توسط معمار بزرگی به نام گائودی ساخته شده است. مساحت این پارک 17 الی 18 هکتار است که در سال 1984 بخشی از میراث فرهنگی یونسکو قرار گرفت. این پارک دارای سه دریاچه، راه عابر پیاده که توسط پرگولاهایی سایه اندازی شده، مسیر دوچرخه و اسکیت و آمفی تئاتری با گنجایش 3200 نفر که توانایی برگزاری کنفرانس های بزرگ در اروپا را دارد. جالب است بدانید که این مکان قرار بوده که به شهرکی مسکونی تبدیل شود. هنوز هم در این محوطه بزرگ خانه های مسکونی با معماری های خاص، هتل، خرده فروشی و ادارات که 15 بلوک شهری را به طور یکسان پوشش می دهد، ساخته شده است. همچنین انواع زمین بازی های ورزشی و زمین بازی کودکان در این مجموعه گنجانده شده است. از اکتبر سال 2013 بازدید از این باغ رایگان شده و تنها برای بازدید از بخش تاریخی آن موسوم به monumental باید ورودی بپردازید. طراحی خلاقانه در ساخت این پارک و استفاده از موزاییک های رنگی و زیبا و نیز به کارگیری احجام منحنی شکل، جذابیت این پارک را بیشتر کرده است.

اگر می خواهید از تفریحات اسپانیا لذت ببرید، حتما سری هم به باغ وحش بارسلونا بزنید تا در فضایی که شباهت بسیار زیادی به جنگل داشته و در عین حال می توانید، بسیاری از جانوران را از نزدیک ببیند و لمس کنید به تفریح بپردازید. در این باغ وحش ترن برقی برای کودکان وجود دارد، که می توانند تمام باغ وحش را در آن دور بزنند. بخشی دیگر نیز به کودکان اختصاص داده شده است که در آن با حیوانات، نوع تغذیه و نوع شکارشان بیشتر آشنا می شوند.

شهر بازی بزرگ پورت آونتورا (PortAventura) در تاراگونا واقع شده است. این شهر بازی یک پارک آبی را نیز در دل خود جای داده است. همچنین بلندترین ترن هوایی اروپا در این شهربازی قرار دارد. همچنین انواع و اقسام بازی های مهیج و سرگرم کننده در این مجموعه واقع شده است. متاسفانه این پارک در روزهای فوریه و ژانویه بسته می باشد. برای استفاده از امکانات این شهر بازی می توانید از بلیط های ترکیبی و چند روزه نیز استفاده کنید.

پارک گالیور در والنسیا بی شک یک تفریح جالب برای کودکان و یک نوستالژی برای پدرها و مادرهای آنها می باشد. در این پارک مدلی عظیم الجثه از گالیور در حالت خوابیده دیده می شود که به صورت سرسره و تاب در آن می شود تفریح کرد و کودکان می توانند در تمامی سر بالایی ها و سر پایینی و راه های مخفی آن آزادانه بدوند.

جزایر قناری نیز از دیگر تفریحات اسپانیا است، که شامل هفت جزیره در اقیانوس اطلس می شود، که گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کند. این مکان که خود جزء جاذبه های گردشگری اسپانیا محسوب می شود، بسیار زیبا بوده و آب و هوا اسپانیا در این مناطق بسیار دلپذیر است. جالب است بدانید که قناری در زبان اسپانیایی به معنی سگ می باشد و دلیل این نام گذاری نیز وجود سگ های وحشی در این منطقه است.

اکنون که در اسپانیا حضور دارید حتما به پارک سیتادل که یکی از کهن ترین پارک ها بوده و در شهر بارسلونا و نزدیکی طاق نصرت قرار دارد سر بزنید. جالب است بدانید که ورودی این پارک در گذشته به عنوان دروازه ورودی شهر بارسلونا بوده و دارای فضای سبز زیبایی می باشد. این پارک دارای باغ وحش و موزه نیز می باشد که برای گردشگران جالب است.

همچنین اسپانیا دارای فستیوال های سالانه بسیار جذابی است. این فستیوال ها یک بار در سال اتفاق می افتد، به همین دلیل تعدد و جذابیت آن ها برای افرادی که ویزا اسپانیا را تهیه کرده اند، هر زمان از سال را برای دیدن از اسپانیا ممکن می کند.

درج نظر