فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
تفریحات ارمنستان
امتیاز 5 از 5 از بین 452 امتیاز دهنده به تفریحات ارمنستان

تفریحات ارمنستان

با توجه به اینکه ارمنستان در همسایگی ایران قرار دارد و بازدید از این کشور برای ایرانیان نیاز به تهیه ویزا ارمنستان ندارد، بسیار مورد استقبال و بازدید قرار می گیرد. تفریحات ارمنستان از دیگر دلایل سفر به این کشور می باشد. این کشور به تازگی بر روی صنعت توریسم در حال سرمایه گذاری می باشد که تفریحات ارمنستان یکی از همین برنامه ها می باشد.

• پاراگلایدر در ارمنستان در باشگاه  Paragliding in Armenia) SKY) می تواند یکی از تجربه های بسیار هیجان انگیز باشد. با توجه به اینکه ارمنستان به موزه رو باز شهرت دارد تماشای آن از چنان ارتفاعی، نظر بسیاری از گردشگران را به خود جلب کرده است. برای پرواز آموزش های لازم برای افراد مبتدی و در درجات بالاتر برای افراد حرفه ای تر نیز برگزار می شود. مراکز پرواز در کوه های هاتیس، آراگاتس، آرا و دریاچه سوان قرار دارد. همچنین پروازها در مثلث ایروان، سوان و گیومری و منطقه تاوش اتفاق می افتد. طول مدت پرواز 20 دقیقه به همراه فیلمبرداری و عکس می باشد، که اگر به صورت انفرادی با یک مربی پرواز انجام شود 48 هزار درام، 3 تا 5 نفر 43 هزار درام و از 6 نفر به بالا 40 هزار درام هزینه دارد.

• باشگاه گلف آرارات (Ararat Valley country club) که زمین آن توسط آرارات و کوه های آراگتس و آرا احاطه شده است و در کنار آن 18 زمین مینی گلف وجود دارد. همچنین در نزدیکی آن زمین بازی از جمله تنیس، فوتبال، بسکتبال، والیبال و استخرهای شنا و رستوران  قرار دارد. به این دلیل این مجموعه به مجموعه باشگاه دره آرارات تغییر نام داده است.

• باشگاه و پارک آبی دنیای آب (Jrashkhar) که در ناحیه نور نورک ایروان در خیابان میاسنیکیان قرار دارد و بسیار هیجان انگیز است. در فصل تابستان می توانید از این پارک آبی رو باز و وسایل بازی بسیار هیجان انگیز آن لذت ببرید. اگر هم در فصل زمستان به این کشور سفر می کنید پیست اسکی روی یخ را که بر روی بزرگترین استخر این مجموعه برقرار می شود از دست ندهید.

• شهربازی پلی سیتی ارمنستان (Play City) که دارای تفریحات سرگرم کننده ای برای تمام گروه های سنی می باشد. بخش های مختلف آن شامل پیست کارتینگ، پیست باگی، پیست ماشین کوبنده، زمین گلف، پینت بال، باشگاه تیراندازی، بولینگ، بیلیارد، سینمای 7 بعدی، بازی های کامپیوتری و... می باشد.

از دیگر تفریحات ارمنستان آفرود، زیپلاین که در منطقه تاوش قرار دارد، بالن سواری، اسکی در تساخکادزور، اسب سواری در طبیعت و در بین جاذبه های گردشگری ارمنستان می باشد که می تواند خاطرات زیبایی را در مدت اقامت در ارمنستان برای شما فراهم کند.

 

درج نظر