فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
هزینه اخذ ویزای شینگن
امتیاز 5 از 5 از بین 224 امتیاز دهنده به اطلاعات مفید شینگن

هزینه اخذ ویزای شینگن

قیمت ویزای شینگن یکی از سوالاتی است که برای تمامی متقاضیان این نوع از ویزا پیش می آید، از این رو تصمیم گرفتیم در این مقاله به بررسی قیمت ویزای شینگن و هزینه اخذ آن بپردازیم، چنانچه از متقضی های دریافت ویزای شینگن هستید در ادامه با ایران ویزا همراه باشید تا اطلاعاتی کلی در این رابطه در اختیارتان قرار دهیم.

ویزای شینگن

ویزای شینگن در واقع مجوز ورود به کشور های اروپایی عضو پیمان شینگن نظیر فرانسه، آلمان، ایتالیا، هلند، اسپانیا و غیره می باشد، این ویزا در انواع مختلف صادر می شود که از انواع آن می توان به ویزای توریستی شینگن، ویزای اعتباری منطقه محدود و ویزای ملی اشاره کرد، متقاضیان ویزای شینگن برای دریافت آن باید مراحل زیر را طی نمایید.

- تعیین نوع ویزای درخواستی

- دریافت وقت سفارت از سفارتخانه کشور مقصد 

- تکمیل فرم درخواست ویزا و جمع آوری مدارک مورد نیاز

- ارائه مدارک لازم ویزای شینگن به سفارت مربوطه 

مدارک مورد نیاز ویزای شینگن

متقاضیان به هنگام جمع آوری مدارک مورد نیاز ویزای شینگن باید به نوع ویزای درخواستی خود توجه داشته باشند، چرا که مدارک لازم برای دریافت انواع ویزای شینگن متفاوت است، اما ارائه مدارکی نظیر گذرنامه (با حداقل شش ماه اعتبار)، بیمه نامه، مدارک تمکن مالی، فیش پرداخت هزینه های اخذ ویزا، عکس پرسنلی، مدارک مربوط به محل اقامت، رزرو بلیط هواپیما و غیره برای دریافت هر نوع از ویزای شینگن ضروری می باشد.

قیمت ویزای شینگن

همانطور که پیش تر اشاره کردیم، فیش پرداختی هزینه اخذ ویزا از مدارک ضروری برای دریافت ویزای شینگن می باشد، در ادامه این بخش از مقاله، به بررسی هزینه دریافت ویزای شینگن می پردازیم.

چنانچه قصد اخذ ویزای شینگن را دارید باید در نظر داشته باشید که هزینه ویزای شینگن در قالب هزینه وقت سفارت از متقاضیان دریافت می شود که معادل 60 یورو می باشد، لازم به ذکر است که این مبلغ باید به صورت نقدی و در محل سفارت پرداخت شود.

امروزه بسیاری از افراد به سبب مشغله های خود و پیچیده شدن فرآیند اخذ ویزا، این امر را به کارگزاری های معتبر و مورد تأیید سفارتخانه ها نظیر کارگزاری vfs global می سپارند و این کارگزاری در قبال ارائه خدمات خود در زمینه اخذ ویزا هزینه ای را از متقاضیان خود دریافت می کنند که در لیست زیر می توانید تعرفه های آن را برای کشور های مختلف مشاهده نمایید.

- فرانسه | 25 یورو

- هلند | 28 یورو

- مجارستان | 25 یورو

- یونان | 25 یورو 

- اتریش | 25 یورو

- آلمان | 19 یورو

- سوئیس | 25 یورو

- ایتالیا | 21 یورو

- پرتغال | 25 یورو

به طور کلی در صورتی که از خدمات اخد ویزای شرکت های فعال در این حوزه، برای دریافت ویزای شینگن استفاده نکیند و خودتان شخصاً نسبت به دریافت ویزا اقدام کنید باید حدود 85 یورو هزینه کنید، اما همانطور که می دانید دریافت ویزا امری پیچیده و تخصصی می باشد بنابراین برای جلوگیری از ریجکت درخواستتان بهتر است از خدمات شرکت های فعال در زمینه اخذ ویزا استفاده نمایید، تیم ایران ویزا آماده ارائه مشاوره رایگان و انجام امور مربوط به دریافت ویزای شینگن شما می باشد و متقاضیان ویزای شینگن می توانند با خیالی آسوده امور اخذ ویزای خود را به ایران ویزا بسپارند، کارشناسان مجرب ما به بهترین روش ممکن ویزای مورد نظر شما را اخد می کند.

امیدواریم مطالعه این بخش از سایت ایران ویزا اطلاعاتی کلی در رابطه با قیمت ویزای شینگن در اختیارتان قرار داده باشد، چنانچه به اطلاعاتی در رابطه با ویزای شینگن، انواع آن و مراحل اخذ آن نیاز دارید می توانید به صفحه ویزای شینگن مراجعه نمایید.

درج نظر