فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
ویژگی های آلمان
امتیاز 5 از 5 از بین 339 امتیاز دهنده به ویژگی های آلمان

ویژگی های آلمان

آلمان کشور بسیار پیشرفته ای در علم، صنعت، آموزش، کیفیت زندگی و... می باشد. ویژگی های آلمان برای افرادی که این کشور را برای اقامت و یا زندگی انتخاب می کنند، دارای مزیت ها و معایب مختلفی است، اما در کل این کشور برای بسیاری از متقاضیان مهاجرت به اروپا گزینه مناسبی می باشد.

از مهم ترین ویژگی های آلمان رتبه هفتمین کشور پربازدید جهان می باشد. جاذبه ها و تفریحات آلمان تنوع بسیار زیادی دارد که گردشگران زیادی را جذب خود می کند. از دیگر ویژگی های آلمان تراکم پایین جمعیت این کشور می باشد. جمعیت آلمان به بیشتر از 80 میلیون نفر می رسد و یکی از پر تراکم ترین کشورهای اروپایی محسوب می شود. بنابراین در هر کیلومتر 231 نفر زندگی می کنند.

با توجه به تراکم بالای جمعیت در آلمان، بخش زیادی از کشور را جنگل و کوهستان پوشانده است که بسیار زیبا و دیدنی است. از دیگر ویژگی های آلمان این است، که حدود 892 کیلومتر مربع مساحت دارد و 1650 پل در خود جای داده است.

در زمینه ادبیات نیز 13 نفر از نویسندگان و شعرای آلمانی دارای جایزه نوبل می باشند. افرادی از جمله فریدریش شیلر، ارنست هوفمان، گونتر گراس و ماریا اشتونا می باشد. جالب است بدانید که اولین کتابی که چاپ شد، کتاب انجیل بود که توسط یوهانس گوتنبرگ در 23 فوریه 1450 برای عموم در ماینتس منتشر شد.

حضور کمپانی های بزرگ ماشین سازی در این کشور از دیگر ویژگی های آلمان می باشد. برندهایی از جمله مرسدس، فلکس واگن، آئودی و BMW است که این کشور را تبدیل به بزرگترین تولید کننده خودرو در جهان کرده است. تا جایی که در سال 2014 بیشتر از سه میلیون خودروی آلمانی به فروش رفته است.

قانونمند بودن مردم این کشور از دیگر ویژگی های آلمان محسوب می شود. آن ها بسیار در تاخیر بر سر قرار ملاقات حساس هستند و لباس های نامرتب را بی احترامی نسبت به خود می دانند.

از نظر شرایط اقتصادی آلمان دارای موجودی سرمایه بالایی می باشد، که سطح نوآوری و خلاقیت بالا در این کشور باعث شده است، به کشور مناسبی برای سرمایه گذاری و کار تبدیل شود و از سایر کشورهای اروپایی وضعیت بهتری دارد. با اینکه نرخ بیکاری در آلمان زیر 7 درصد است، ولی همیشه کمبود نیروی کار در این کشور احساس می شود.

در قوانین و مقررات آلمان ورود به این کشور تنها با اخذ ویزای شنگن آلمان امکان پذیر می باشد و افراد حتما باید دعوتنامه آلمان داشته باشند.

درج نظر