فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
سفارت هلند
امتیاز 5 از 5 از بین 331 امتیاز دهنده به سفارت هلند

سفارت هلند

کشور هلند در شمال غرب قاره اروپا واقع شده است. هلند یک کشور توریستی و جذاب می باشد، که هر سال ایرانیان زیادی برای دریافت ویزای هلند اقدام می کنند. سفارت خانه هلند انواع ویزای کاری، تحصیلی، تجاری، گردشگری یا توریستی، دیدار اقوام و بستگان و... را در اختیار ایرانیان عزیز قرار می دهد. سفارت خانه هلند همچنین در ایران وظیفه رسیدگی به امور شهروندان هلندی در ایران و تمام امور ثبت احوال و تبادلات تجاری با ایران را بر عهده دارد.

علاوه بر این تمامی دیدارهای دیپلماتیک و تجاری بین ایران و هلند تحت نظر سفارت خانه هلند می باشد و بیشتر جلسات رسمی بین این دو کشور در سفارت خانه هلند برگزار می شود. همچنین امور مربوط به مهاجرت ایرانیان عزیز نیز وابسته به سفارت خانه هلند می باشد. همه افرادی که برای مهاجرت و یا زندگی در هلند، تحصیل و یا موارد دیگر اقدام می کنند، حتما باید به سفارت خانه هلند در ایران مراجعه کنند. این پروسه در این مکان اتفاق می افتد و همه افراد باید برای تحویل تمام مدارک ویزا هلند و مصاحبه حضوری با افسر پرونده به سفارت خانه هلند مراجعه کنند.

در طی پروسه دریافت ویزا هلند پس از تکمیل مدارک خود حتما باید نسبت به دریافت وقت سفارت هلند اقدام کنید. این کار را می توانید به صورت آنلاین و با ارسال ایمیل (حتما باید به زبان انگلیسی باشد)، پس از ثبت نام در سامانه سایت سفارت خانه هلند نیز انجام دهید. در هنگام مصاحبه حضوری، افسر پرونده از شما می خواهد که هدف خود را برای سفر به این کشور توضیح دهید و دلایل کافی برای بازگشت به ایران را ارائه دهید. پس از آن باید مراحل انگشت نگاری و پرداخت هزینه های بررسی پرونده خود را که در سفارت خانه هلند تشکیل شده است پشت سر بگذارید، تا نتیجه آن پس از گذشت 2 تا 3 هفته اعلام شود.

سفارت خانه هلند در ایران در تهران به آدرس خیابان دیباجی شمالی، خیابان ارغوان غربی، شماره ۶۰ قرار دارد.

شماره تماس سفارت خانه هلند: 23660000 و شماره فکس: 23660190

ساعت کاری سفارت هلند برای خدمات مربوط به ویزا و اجازه اقامت روزهای یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 4 بعد از ظهر و روزهای پنجشنبه از ساعت 9 صبح تا 13:30 است. اما این سفارت، در 24 ساعت شبانه روز و در تمام روزهای هفته به صورت تلفنی پاسخگویی می کند.

درج نظر