فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
دلایل ریجکت ویزای سوئد
امتیاز 5 از 5 از بین 289 امتیاز دهنده به اطلاعات مفید سوئد

دلایل ریجکت ویزای سوئد

یکی از نگرانی های افراد متقاضی برای اخذ ویزا سوئد رجکت شدن است. اما می توانیم بگوییم دلایل رجکت ویزا سوئد بستگی بسیار زیادی به خود شما دارد! دلایل رجکت ویزا سوئد را می توان پس از انجام مصاحبه در برگه ای که نتایج اعلام می شود، مشاهده کرد. این دلایل می تواند به راحتی حل شود، توصیه می کنیم زیاد نا امید نشوید و با برطرف کردن دلایل رجکت ویزا سوئد مجددا برای دریافت ویزا اقدام کنید.

برای فراهم کردن مدارک و اطلاع از جزئیات دقیق آن می توانید از راهنمایی های کارشناسان مجرب و آموزش دیده در این امر استفاده کنید. همچنین در پر کردن فرم درخواست ویزا سوئد دقت کنید تا جزئیات به درستی وارد شود و به نکاتی از جمله زبان پر کردن فرم، آدرس دقیق محل زندگی و کار، نداشتن غلط املایی و سایر موارد دقت کنید.

از دیگر دلایل رجکت ویزا سوئد قانع نشدن افسر سفارت خانه سوئد می باشد. باید در بیان دلیل سفر خود دقت کنید و از بیان دروغ و یا ابهام خودداری کنید. افسر پرونده شما باید به طور کامل نسبت به برگشت شما به کشور پس از اتمام تاریخ اعتبار ویزا اطمینان پیدا کند. می توان گفت در بیش از 90 درصد دلایل رجکت ویزا تردید افسر پرونده نسبت به ماندن متقاضی پرونده پس از اتمام تاریخ اعتبار ویزا، بوده است.

مدارک ناکافی و یا ناقص در پرونده می تواند از دیگر دلایل رجکت ویزا سوئد باشد. توجه داشته باشید که حتما باید به صورت دقیق توانایی مالی خود را نسبت به پرداخت هزینه های خود در این کشور اثبات کنید.

متاسفانه افراد سودجو همواره به دنبال نیازهای دیگران دست به کلاهبرداری زده و چه بسا وقت و هزینه دیگران را تلف می کنند. گاهی این افراد به بهانه انجام تمام مراحل اخذ ویزا متقاضیان، مدارک جعلی در اختیار سفارت قرار می دهند که این ممکن است باعث رجکت ویزا شده و در برخی موارد شامل پیگرد قانونی و یا محرومیت چندین ساله متقاضی در اقدام مجدد برای دریافت ویزا سوئد می شود.

 

درج نظر