فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
ویژگی های مالزی
امتیاز 5 از 5 از بین 117 امتیاز دهنده به ویژگی های مالزی

ویژگی های مالزی

مالزی در جنوب غربی آسیا واقع شده است و یکی از ویژگی های مالزی قرار داشتن چندین نژاد مختلف در این کشور می باشد. مالزی از جمله کشورهایی است که در آسیا توانسته است برای خود جایگاهی در زمینه گردشگری و جذب توریست داشته باشد. 

یکی از ویژگی های مالزی پراکندگی قومی و نژادی در این کشور می باشد که می توان گفت حدود نیمی از جمعیت این کشور مالایی هستند، چینی ها 23 درصد از مردم و هندی ها 7 درصد را شامل می شوند. باقی این مردم را گروه های دیگری تشکیل می دهند، مانند مردم جزیره بورنئو که در همسایگی مالزی قرار دارد. 

پراکندگی قومیت ها در مالزی باعث شده این کشور دارای زبان های مختلف، خوراکی ها و فرهنگ های گوناگون باشد. 

یکی دیگر از ویژگی های مالزی، مشخص نبودن تاریخ انتخابات در این کشور می باشد. بر اساس قوانین و مقررات مالزی انتخابات در هر پنج سال، یک بار اتفاق می افتد. با این حال نخست وزیر می تواند با انحلال پارلمان، انتخابات را در هر زمانی برگزار کند.

وجود میوه های عجیب و خارق العاده از دیگر ویژگی های مالزی می باشد که از آن می توان به دوریان یا خارگیل که به عنوان سلطان میوه ها از آن یاد شده است، اشاره کرد. این پدیده عجیب ترین میوه در دنیا لقب گرفته است. این میوه دارای بوی عجیب و نه چندان خوب ولی با مزه بسیار خوب می باشد.

یکی دیگر از ویژگی های مالزی قرار داشتن یکی از بلندترین آسمان خراش های دنیا در این کشور می باشد که از جاذبه های گردشگری مالزی به حساب می آید. برج پتروناس در پایتخت مالزی واقع شده است.

همچنین وجود چند نمونه از بهترین هتل های مالزی که در دنیا بسیار مطرح می باشد، می تواند یکی از ویژگی هایی باشد که برای گردشگران بسیار جذاب باشد. از آنجایی که سفر توریستی به این کشور برای ایرانیان نیازی به تهیه ویزا مالزی ندارد این کشور به یکی از کشورهای مورد علاقه برای ایرانیان تبدیل شده است.

 

درج نظر