فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
تفریحات مالزی
امتیاز 5 از 5 از بین 253 امتیاز دهنده به تفریحات مالزی

تفریحات مالزی

مالزی از جمله کشورهایی است که می توانید در هر فصلی از سال که بخواهید برای ویزا مالزی اقدام کرده، به آن سفر کنید و از تفریحات مالزی لذت ببرید. این کشور که برای صنعت توریسم و گردشگری تدارکات بسیاری دیده است، دارای مراکزی است که بسیاری از گردشگران را برای تفریحات مالزی به این کشور کشانده است. در ادامه این مطلب می خواهیم شما را با برخی از تفریحات مالزی آشنا کنیم تا در سفر به این کشور با مراجعه به آن ها از مدت زمان اقامت در مالزی لذت ببرید.

• شهربازی لگو لند کوالالامپور که در سال 2012 تاسیس شده است یکی از تفریحات مالزی می باشد که بسیار زیبا و بزرگ است. شامل بخش های مختلفی از جمله پارک آبی نیز می باشد. 

• سان وی لاگون یکی از تفریحات آبی مالزی می باشد که بالاترین رتبه جذب گردشگر را به خود اختصاص داده است. این مکان در بندر سان وی و منطقه پتالینگ جایا که در غرب شهر کوالالامپور و در فاصله 15 دقیقه ای از مرکز شهر قرار دارد که در طول مدت اقامت در مالزی می توانید از آن دیدن کنید. 

• پیاده روی در جنگل های FRIM کوالالامپور را نیز از دست ندهید. این مکان، جنگلی استوایی به مساحت 600 هکتار می باشد که جانداران متعدد عجیب و ناشناخته در آن زندگی می کنند. این جنگل زیبا در 16 کیلومتری شمال غربی پایتخت این کشور واقع شده است. 

• پارک پروانه کوالالامپور ( KL Butterfly Park) نیز از دیگر تفریحات مالزی می باشد که بیش از 6 هزار پروانه از 120 گونه مختلف در آن نگهداری می شود. بخش های مختلفی نیز از جمله گالری حشرات، 15 هزار گونه گیاهی و همچنین فروشگاهی که حشرات و پروانه های خشک شده را می فروشد دارا می باشد.

• برج های دو قلوی پتروناس ( Petronas Twin Towers) نیز از معروف ترین تفریحات مالزی است که بسیار دیدنی می باشد. این دو برج زیبا و هشت وجهی توسط یکی از مراکز خرید مالزی به نام سوریا به هم متصل می شوند.

درج نظر