فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
فرودگاه های مالزی
امتیاز 5 از 5 از بین 366 امتیاز دهنده به فرودگاه ها مالزی

فرودگاه های مالزی

بهترین فرودگاه های مالزی درشهر کوالالامپور واقع شده است. فرودگاه های مالزی هر سال شاهد گردشگران زیادی می باشد که برای بازدید از این کشور ویزا مالزی را تهیه و به این کشور سفر می کنند. 

فرودگاه بین المللی کوالالامپور (Kuala Lumpur International Airport) در سال 1998 به بهره برداری رسیده است. این فرودگاه قادر است سالانه 52 میلیون مسافر را جا به جا کند، که از این نظر مهم ترین و شلوغ ترین فرودگاه مالزی نیز به شمار می رود.

این فرودگاه در فاصله 45 کیلومتری از مرکز شهر کوالالامپور واقع شده است و دو پایانه دارد. این فرودگاه از ترکیب سیستم و امکانات به روز و طراحی سنتی این کشور تشکیل شده است در داخل پایانه ها، قطارهای بدون سرنیشین برای جا به جایی مسافران در داخل و بین پایانه ها وجود دارد. پایانه ها نیز دارای فروشگاه ها، مراکز خرید مالزی، رستوران و کافی شاپ، فست فود، خدمات درمانی، دستگاه های خودپرداز و بانک می باشد که برای رفاه حال مسافران فراهم شده است. همچنین می توانید در باجه های تبلیغاتی واقع در این فرودگاه در مورد هتل های مالزی و جاذبه های گردشگری مالزی اطلاعاتی به دست آورید.

یکی از سریعترین روش های دسترسی به این فرودگاه مترو می باشد، که مسیر بین مرکز شهر تا این فرودگاه را در مدت 28 دقیقه طی می کند. راه های ارتباطی دیگری نیز برای رسیدن به این فرودگاه، از جمله تاکسی و اتوبوس وجود دارد.

خطوط هوایی که در فرودگاه های مالزی می نشینند شامل خطوط هوایی جستر آسیا ایرویز، لاکی ایر، ایر آسیا، رویال برونئی ایرلاینز، چاینا ایرلاینز، سبو پسیفیک، میانمار ایرویز اینتر نشنال، اوا ایر، ججو ایر، اسپرینگ ایرلاینز و... می باشد.

فرودگاه های مالزی در شهرهای دیگر این کشور نیز وجود دارد، اما هیچ کدام از آن ها به اندازه فرودگاه بین المللی مالزی دارای اهمیت نیست. فرودگاه های ایپوه، لاهاد داتئو، لیمبانگ، کوچینگ، لنکاوی، لواس، موکاح، سانداکان، لانگ آکا، سیبو و... از آن جمله می باشد.

درج نظر