فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
پیکاپ ویزای نیجر
امتیاز 5 از 5 از بین 358 امتیاز دهنده به اطلاعات مفید نیجر

پیکاپ ویزای نیجر

جمهوری نیجر کشوری است که در غرب قاره آفریقا واقع شده است. نیجر کشوری است که توسط خشکی محصور شده و حدود 80 درصد آن توسط بیابان پوشیده شده است. با این حال این کشور دارای مناظر زیبا و طبیعتی بکر می باشد، که نظر بسیاری از گردشگران را به خود جلب کرده است. نیجر از جمله کشورهایی است که در ایران سفارت خانه ندارد، به همین دلیل افرادی که قصد دریافت ویزا نیجر را دارند، باید به کشورهایی که دارای سفارت این کشور می باشد، مراجعه کنند. در این صورت می توانند از خدمات پیکاپ ویزا نیجر نیز استفاده کنند. پیکاپ ویزا نیجر در وقت و هزینه های مسافران صرفه جویی می کند و بسیار توصیه می شود.

سفارت خانه نیجر تنها در کشورهای بلژیک، کانادا، چین، اتیوپی، فرانسه، آلمان، غنا، ایتالیا، کویت، مراکش و مکزیک، عربستان سعودی و ایالات متحده آمریکا وجود دارد. نزدیکترین کشورها به ایران برای انجام امور ویزا نیجر کشور کویت و عربستان می باشد.

در انجام این پروسه ابتدا باید تمامی مدارک ویزا نیجر را به صورت کامل فراهم کنید و برای بار اول به صورت حضوری به سفارت این کشور مراجعه نمایید. پس از ارائه مدارک و انجام مصاحبه، باید منتظر ایمیلی مبنی بر تایید و یا عدم تایید ویزای خود باشید.

در صورتی که ویزا تایید شده باشد، در این مرحله باید پاسپورت خود را جهت الصاق ویزا برای سفارت این کشور ارسال کنید. پیکاپ ویزا نیجر در این شرایط می تواند به شما کمک کند، تا به راحتی پاسپورت و سایر مدارک خود را به کارگزاران شرکت های معتبر و یا آژانس های مورد اعتماد بسپارید تا نیازی به صرف هزینه های کلان برای رفت و آمدها و اقامت در این کشورها نداشته باشید و در زمان نیز صرفه جویی کنید.

آدرس سفارت خانه نیجر در عربستان: Amr Ibn Marzuq, Al Wurud, Riyadh 12253, Saudi Arabia

درج نظر