فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
اطلاعات ویزا گینه
امتیاز 5 از 5 از بین 385 امتیاز دهنده به اطلاعات ویزا گینه

جمهوری گینه کشوری است در شمال غربی آفریقا و سواحل اقیانوس اطلس که پایتخت آن شهر کوناکری است. این کشور دارای مناطق ساحلی و جنگلی می باشد، که جزئی از جاذبه های گردشگری در این کشور محسوب می شود. بیشتر افراد اروپایی برای گذراندن تعطیلات در سواحل این کشور به آن سفر می کنند.

ایرانیان عزیز قبل از سفر به این کشور باید ویزا گینه را تهیه کنند. این کشور ویزا گینه را برای تمامی متقاضیانی که واجد شرایط می باشند، صادر می کند. انواع ویزا گینه براساس هدف از سفر به این کشور متفاوت است.

انواع ویزا گینه عبارت است از:

• ویزای توریستی گینه

• ویزای تجاری گینه

ویزای توریستی گینه

این نوع ویزا گینه برای افرادی صادر می شود، که قصد بازدید از جاذبه های گردشگری گینه را داشته باشند. با دریافت این نوع ویزا گینه اجازه اقامت به مدت 30 روز در این کشور را خواهید داشت. توجه داشته باشید، که با این نوع ویزا اجازه کار و یا تحصیل در این کشور را ندارید. پس از اتمام تاریخ ویزا گینه باید این کشور را ترک کنید. برای دریافت این نوع ویزا نیازی به مراجعه حضوری و انجام مراحل انگشت نگاری در سفارت این کشور نداشنه و می توانید از طریق آژانس های مسافرتی معتبر و یا وکالت به افراد دیگر، مراحل دریافت آن را طی کنید.

ویزای تجاری گینه

این نوع ویزا برای افرادی صادر می شود، که قصد دارند با این کشور مراودات تجاری داشته باشند. این افراد باید کارت بازرگانی خود را به همراه سایر مدارک ویزا به سفارت این کشور ارائه دهند. تجار و بازرگانانی که قصد دارند در طول سال چندین بار به این کشور سفر کنند، برای دریافت این نوع ویزا اقدام می کنند.

مراحل دریافت ویزا گینه

برای دریافت ویزا گینه ابتدا باید ویزای مورد نظر خود را انتخاب کرده و فرم درخواست آن را تهیه کنید. این فرم باید به صورت دقیق پر شود و به همراه سایر مدارک ویزا گینه به سفارت این کشور ارائه شود. توجه داشته باشید که به استثناء ویزای توریستی این کشور، برای مصاحبه حضوری در سفارت خانه گینه حضور داشته باشید. بنابراین باید نسبت به دریافت وقت سفارت این کشور اقدام کنید. همچنین باید تمامی مدارک ویزا گینه را به صورت دقیق آماده کرده و ارائه دهید. در مصاحبه حضوری باید هدف از سفر خود به این کشور را به افسر پرونده توضیح دهید.

در صورتی که دعوتنامه گینه را دریافت کرده اید، می توانید مراحل دریافت ویزا گینه را سریعتر طی کنید. دعوتنامه گینه انواع مختلفی دارد، مانند دعوتنامه کاری، توریستی و... توجه داشته باشید که دعوتنامه این کشور حتما باید از طرف یکی از شهروندان گینه ارسال شود.

نشانی سفارت خانه گینه: خیابان شریعتی، خیابان ملک، پلاک 10

تلفن: 77535744(021)- 

مدارک مورد نیاز ویزا گینه عبارت است از:

• اصل پاسپورت که حداقل شش ماه اعتبار داشته باشد

• دو قطعه عکس 4*6 رنگی و زمینه سفید

• تکمیل فرم درخواست ویزا گینه

• برگه واکسن تب زرد

• ارائه گردش شش ماه آخر حساب بانکی متقاضی

• ارائه شناسنامه و کارت ملی و تکمیل فرم اطلاعات شخصی

• ارائه رزرواسیون یکی از هتل های گینه

• رزرو بلیط هواپیما

 

درج نظر