فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
اطلاعات ویزا برمودا
امتیاز 5 از 5 از بین 175 امتیاز دهنده به اطلاعات ویزا برمودا

مجموعه جزایر برمودا در شمال اقیانوس اطلس واقع شده است که بخشی از مستعمره بریتانیای کبیر می باشد. پایتخت برمودا همیلتون می باشد. این جزایر در گذشته دارای آب و هوای طوفانی مهیب موسمی بوده است که باعث شد، اسپانیایی ها که مالکان این جزایر بودند را، از زندگی در آن منطقه پشیمان کند، به همین دلیل است که در گذشته به این جزایر، جزایر شیطانی گفته می شد. اما در حال حاظر برمودا دارای آب و هوای بسیار مطلوب و دلپذیر و سواحل زیبا همراه با تفریحاتی متنوع است، که هر مسافری را ترغیب می کند تا بلیط پرواز به این منطقه را تهیه کرده و به آن سفر کند.

ایرانیان عزیزی که قصد سفر به این جزایر را داشته باشند، ابتدا باید به یکی از کشورهای ایالات متحده آمریکا، انگلستان و یا کانادا سفر کنند، تا بتواند خود را به این جزایر برساند. برای سفر به این کشور به ویزا برمودا نیاز دارید که باید قبل از سفر به آن تهیه شود. تنها شهروندان انگلستان، کانادا و آمریکا برای ورود به این جزایر نیازی به تهیه ویزا برمودا ندارند و می توانند با ارائه پاسپورت معتبر و بلیط بازگشت، به راحتی به این کشور سفر کنند.

در اصل ویزا برمودا به معنی تهیه ویزای یکی از کشورهای نام برده می باشد، که با دریافت یکی از آن ها می توانید به راحتی به این جزایر سفر کرده و از آن دیدن کنید.

قوانین و مقررات ویزا برمودا در اداره مهاجرت برمودا تا تاریخ 1 مارس 2014 این امکان را برای مسافران فراهم می کرد که برای دریافت ویزا برمودا به سفارت خانه انگلستان در کشور خود مراجعه کنند. اما پس از این تاریخ این شرایط تغییر کرده است. 

انواع ویزا برمودا عبارت است از:

• ویزای توریستی برمودا

• ویزای کار و تجارت برمودا

ویزا توریستی برمودا

با دریافت این نوع ویزا می توانید از جاذبه های گردشگری برمودا دیدن کنید. افرادی که به این قصد وارد این منطقه می شوند، می توانند به مدت 45 روز در برمودا اقامت داشته باشند. همانطور که گفته شد، برای سفر به برمودا برای افرادی که از شهروندان یکی از کشورهای ایالات متحده، انگلستان و کانادا نباشند، تهیه ویزای یکی از این کشورها الزامی می باشد، تا بتوانند از این جزایر دیدن کنند.

ویزای کار و تجارت برمودا

این نوع ویزا نیز برای افرادی صادر می شود، که در این کشور دارای کار و تجارت و کسب و کار خاصی باشند.

 

مراحل دریافت ویزا برمودا

ایرانیان عزیز برای سفر به برمودا نیاز به تهیه ویزای یکی از کشورهای انگلستان، آمریکا و کانادا خواهند داشت.

 

درج نظر