فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
اطلاعات ویزا اردن
امتیاز 5 از 5 از بین 150 امتیاز دهنده به اطلاعات ویزا اردن

کشور پادشاهی اردن دارای قدمتی هفت هزار ساله می باشد و یکی از قدیمی ترین سکونتگاه های بشری در جهان به شمار می رود. جالب است بدانید که امان، پایتخت این کشور بر روی هفت تپه ساخته شده است. در هر گوشه از این شهر می توانید به گشت و گذار بپردازید و از جاذبه های گردشگری آن لذت ببرید.

برای سفر به اردن حتما باید ویزا اردن را تهیه کنید. منتها برای دریافت ویزا اردن اولین شرط اساسی داشتن دعوتنامه این کشور می باشد. دعوتنامه اردن باید خطاب به سفارت پادشاهی اردن، از طرف شخص و یا شرکت مورد نظر در این کشور ارسال شود، تا با ارائه مدارک ویزا اردن از طرف دعوت شونده سایر مراحل صدور آن طی شود.

این کشور ویزای توریستی صادر نمی کند و متقاضیان صرفاً با ارائه دعوتنامه اردن می توانند برای تجارت و یا تحصیل یا اقامت در مدت زمان یک ماه در این کشور اقدام کنند.

برای دریافت ویزا اردن ابتدا باید فرم درخواست ویزای مورد نظر خود را از سفارت خانه پادشاهی اردن در ایران دریافت کرده و نسبت به پر کردن آن اقدام کنید. پس از آن باید تمامی مدارک ویزا اردن از جمله کپی پاسپورت، یک قطعه عکس رنگی با زمینه سفید، فرم درخواست ویزا اردن و اطلاعات شخص متقاضی (آدرس محل اقامت، شماره شناسنامه و...) و همچنین مبلغ 350 هزار ریال را به سفارت این کشور تحویل دهید. این مدارک به اردن ارسال می شود و پس از بررسی های لازم تایید و یا عدم تایید آن اعلام می شود.

در صورتی که درخواست ویزای شما تایید شد، باید اصل پاسپورت را به همراه 2.800.000 ریال، برای الصاق ویزا اردن به سفارت تحویل دهید. این پروسه نیازی به مصاحبه حضوری در سفارت ندارد و تنها ارائه مدارک کافی می باشد.

سفارت این کشور در ایران در شهر تهران به آدرس شهرک غرب، خیابان مهستان، کوچه هفتم، پلاک 14 می باشد. ساعات کاری سفارت خانه اردن نیز از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 11 تا 14 می باشد.

شماره تماس های سفارت خانه پادشاهی اردن در تهران: 88088144 - 88570615

درج نظر