فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
اطلاعات ویزا پاراگوئه
امتیاز 5 از 5 از بین 482 امتیاز دهنده به اطلاعات ویزا پاراگوئه

کشور پاراگوئه در آمریکای جنوبی واقع شده که دارای تاریخ پر فراز و نشیبی می باشد. به گردشگرانی که قصد بازدید از این کشور را دارند توصیه می کنیم، که حتما از موزه دل بارو (Museo del Barro) برای آشنایی بیشتر با تاریخ و فرهنگ و تمدن کلمبیایی دیدن کنند. پاراگوئه یکی از کشورهایی است که در تولیدات برق در سطح جهانی مطرح می باشد. رودخانه پارانا و وجود سد ایتایپو بر روی آن، امکان تولید برق را در این کشور ایجاد کرده است و این سد در حال حاضر بزرگترین نیروگاه برق آبی در دنیا می باشد.

ایرانیان عزیزی که قصد سفر و دیدن از این کشور را دارند، باید ویزا پاراگوئه را تهیه کنند. متاسفانه این کشور در ایران سفارت خانه ندارد و متقاضیان دریافت ویزا پاراگوئه، باید به یکی از کشورهای اطراف از جمله قطر و لبنان که دارای سفارت خانه پاراگوئه می باشند، مراجعه کنید. این کشور انواع ویزا پاراگوئه را برای تمامی متقاضیان واجد شرایط صادر می کند.

انواع ویزا پاراگوئه عبارت است از:

• ویزای توریستی پاراگوئه

• ویزای تحصیلی پاراگوئه

• ویزای کاری پاراگوئه

• ویزای تجاری پاراگوئه

 

ویزای توریستی پاراگوئه

این نوع ویزا برای افرادی صادر می شود، که قصد بازدید از جاذبه های گردشگری پاراگوئه را داشته باشند. با دریافت این نوع ویزا اجازه کار و یا تحصیل در این کشور را نخواهید داشت. این ویزا قابل تمدید نمی باشد و پس از اتمام مدت زمان اعتبار ویزا باید از این کشور خارج شوید. این نوع ویزا به مدت یک ماه اقامت در پاراگوئه صادر می شود، و به مدت 3 ماه اعتبار دارد.

ویزای تحصیلی پاراگوئه

این نوع ویزا برای افرادی صادر می شود که قصد تحصیل در این کشور را دارند. این افراد ابتدا باید پذیرش تحصیلی خود را از یکی از دانشگاه های پاراگوئه دریافت کنند. برای دریافت پذیرش تحصیلی این کشور باید تمامی مدارک و رزومه تحصیلی خود را برای دانشگاه مورد نظر خود ارسال کرده و در صورت تایید، گواهی را که به عنوان اجازه تحصیل در این کشور ارسال می شود، به سفارت این کشور ارائه دهید. دانشجویان پس از اتمام تحصیل باید به کشور خود بازگردند، مگر اینکه برای کار در این کشور بخواهند ویزای تحصیلی خود را به ویزای کاری تغییر دهند.

ویزای کاری پاراگوئه

ویزای کاری پاراگوئه برای افرادی صادر می شود که قصد کار در این کشور را داشته باشند. برای دریافت ویزای کار این کشور حتما باید دارای مهارت های شغلی پاراگوئه و یا رزرومه تحصیلی و کاری خوبی باشید، تا بتوانید شغل مورد نظر خود را پیدا کنید. متقاضیان می توانند با کارفرمایان این کشور برای دریافت شغل مورد نظر خود مکاتبه کنند. در صورت تایید باید گواهی که در آن تمامی اطلاعات کارفرما و همچنین قرارداد بین طرفین نیز خطاب به سفارت این کشور ثبت شده است، به سفارت ارسال شود.

ویزای تجاری پاراگوئه

افرادی که قصد سرمایه گذاری و یا ایجاد کسب و کار و ثبت شرکت در این کشور را داشته باشند، می توانند برای دریافت ویزای تجاری پاراگوئه اقدام کنند. این ویزا برای تجار و بازرگانانی که قصد مراودات اقتصادی با این کشور را داشته باشند، نیز مورد نیاز می باشد. این افراد باید کارت بازرگانی و سایر مدارک مورد نیاز آن را به سفارت این کشور ارائه دهند. با دریافت این نوع ویزا می توانید از شرایط سفر مکرر به این کشور استفاده کنید.

 

مراحل دریافت ویزا پاراگوئه

همان طور که به اطلاع شما رسید، کشور پاراگوئه در ایران سفارت خانه ندارد و باید به یکی از کشورهای قطر و لبنان مراجعه کنید. البته سفارت خانه این کشور در 37 کشور دیگر نیز موجود می باشد، که نام بردن آن ها از حوصله این مطلب خارج می باشد و می توانید در بخش سفارت خانه پاراگوئه اطلاعات دقیق تری از آن به دست آورید.

برای دریافت ویزا پاراگوئه، ابتدا باید کشور مورد نظر را برای مراجعه به سفارت خانه آن انتخاب کنید، سپس فرم درخواست ویزای مورد نظر خود را از سایت آن به صورت آنلاین دریافت و به دقت پر کنید. پس از آن باید برای مصاحبه حضوری در سفارت این کشور وقت سفارت پاراگوئه را دریافت کنید. در این ملاقات توسط افسر پرونده مصاحبه شده و باید تمامی مدارک ویزا، اطلاعات شخصی و همچنین انگشت نگاری دیجیتالی را انجام دهید.

لازم به ذکر است که متقاضیان اخذ ویزا پاراگوئه می توانند از خدمات پیکاپ ویزا پاراگوئه که توسط دفاتر وکالت و آژانس های مسافرتی معتبر انجام می شود، نیز استفاده کنید.

مدارک ویزا پاراگوئه برای انواع آن متفاوت می باشد که باید به طور کامل تهیه شود. در ادامه این مطلب به مدارک کلی مورد نیاز ویزا پاراگوئه اشاره خواهیم کرد.

مدارک مورد نیاز ویزا پاراگوئه عبارت است از:

• اصل فرم درخواست ویزا پاراگوئه که تکمیل شده باشد

• اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه متقاضی

• پاسپورت متقاضی که دارای شش ماه اعتبار باشد

• دو قطعه عکس 4*6 رنگی و زمینه سفید

دعوتنامه پاراگوئه (در صورت وجود)

• رزرو بلیط رفت و برگشت به پاراگوئه

• گواهی اشتغال به تحصیل برای دانشجویان و دانش آموزان

• گواهی اشتغال به کار و یا جواز کسب و ثبت شرکت 

• ارائه گواهی بازنشستگی برای افراد بازنشسته

• نامه تمکن مالی و گردش 3 ماه آخر سپرده بانکی

• گواهی رزرواسیون یکی از هتل های پاراگوئه

 

درج نظر