فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
دانشگاه های استرالیا
امتیاز 5 از 5 از بین 296 امتیاز دهنده به دانشگاه ها استرالیا

دانشگاه های استرالیا

دانشگاه های استرلیا انتخاب بسیار خوبی برای تحصیل در خارج از کشور می باشد. هفت دانشگاه در استرلیا دارای رتبه 100 در لیست رنکینگ دنیا هستند. دانشگاه های استرلیا همگی دارای استانداردهای اولیه تحصیلی می باشند و برخی از آن ها از رنکینگ های مناسبی در دنیا برخوردار هستند. 

استرلیا دارای 38 دانشگاه دولتی و 2 دانشگاه خصوصی می باشد که تمام رشته های تحصیلی در این دانشگاه ها تدریس می شوند.

• یکی از دانشگاه های استرلیا، دانشگاه ملبورن می باشد که دارای رتبه 41 در لیست برترین دانشگاه های دنیا است. این دانشگاه یکی از دانشگاه های قدیمی می باشد که هفت برنده جایزه نوبل، پنج فرماندار کل و چهار نخست وزیر در آن تحصیل کرده اند. 

• دانشگاه ملی استرلیا نیز یکی از دانشگاه های دولتی استرلیا می باشد، که همیشه در تصاحب جایگاه بهترین دانشگاه استرلیا با دانشگاه ملبورن در حال رقابت می باشد. لازم به ذکر است که این دانشگاه در سال 2014 در رتبه 25 دانشگاه برتر QS قرار گرفته است. جالب است بدانید که شش برنده جایزه نوبل از این دانشگاه فارغ التحصیل شده اند.

• دانشگاه کوئینزلند استرلیا از بزرگترین کالج های استرلیا می باشد و یک دانشگاه تحقیقاتی عمومی است. این دانشگاه در سال 1906 تاسیس شده و یکی از دانشگاه های قدیمی استرلیا محسوب می شود.

• دانشگاه نیو ساوث ولز نیز یکی از دانشگاه های معتبر در استرلیا می باشد، که برنامه های مبادلاتی با بیش از 200 دانشگاه در جهان ارائه می دهد. به همین دلیل دانشجویان خارجی بسیاری به این دانشگاه تمایل دارند.

• دانشگاه موناش نیز دومین دانشگاه قدیمی در استرلیا می باشد و همچنین تنها دانشگاه استرلیا است که  عضو اتحادیه مرکزی مراکز علمی، دانشگاه ‌ها و آکادمی ‌های ملی M8 است - شبکه جهانی موسسات که بر آموزش و تحقیقات تمرکز دارد.

از دیگر دانشگاه های معتبر در استرلیا می توان از دانشگاه های وسترن، دانشگاه ادلاید، دانشگاه تکنولوژی کوینزلند و دانشگاه تکنولوژی سیدنی نام برد. متقاضیان تحصیل در استرلیا باید بدانند، برای اقامت در استرلیا و تحصیل در این کشور باید ویزا استرلیا صادر شود.

درج نظر