فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
مراکز خرید فرانسه
امتیاز 5 از 5 از بین 416 امتیاز دهنده به مراکز خرید فرانسه

مراکز خرید فرانسه

یکی از تفریحات جذاب هنگام سفر به فرانسه خرید از مراکز خرید فرانسه می باشد. خصوصا برای خانم ها!

مراکز خرید فرانسه علاوه بر جاذبه های گردشگری در این کشور دارای جذابیت هایی برای گردشگران می باشد که حتی در صورت خرید نکردن از این مراکز، می توانید از قدم زدن در این مکان ها لذت ببرید. برای تهیه لوازم مورد نیاز خود و خرید از این کشور باید اطلاعاتی در مورد مراکز خرید فرانسه داشته باشید که در ادامه این مطلب به معرفی بعضی از این مکان ها می پردازیم.

• خیابان شانزه لیزه (Champs Elysées) که از معروفترین خیابان های پاریس برای خرید می باشد. شانزه لیزه از میدان کنکورد شروع می شود و به سمت غرب یعنی طاق نصرت که از جاذبه های گردشگری فرانسه محسوب می شود، ادامه پیدا می کند. در خیابان مونتنی (Montaigne) می توانید از فروشگاه برند های لوکس و معروف در دنیا خرید کنید.

• در طول اقامت در فرانسه حتما سری به گالری لافایت بزنید. این مجموعه با شکوه دارای فروشگاه هایی از معروف ترین برند های دنیا می باشد، که در زمان کریسمس به زیبا ترین شکل ممکن تزیین می شود.

• یکی از قدیمی ترین مراکز خرید فرانسه لو بون مارشه (Le Bon Marché) است که در منطقه 7 پاریس واقع شده است. این مجموعه دارای فروشگاه های برند و بسیار لوکس می باشد.

• کاروزل دو لوور (Carrousel du Louvre) مرکز خرید زیر زمینی می باشد که در کنار موزه لوور فرانسه واقع شده است. جالب است بدانید که اولین فروشگاه اپل در فرانسه در این مرکز افتتاح شده است. همچنین هرم شیشه ای بر عکس مشهوری که در فیلم کد داوینچی شاهد بودید را می توانید، در این مکان از نزدیک ببینید.

• پاساژ ژوفروا (Jouffroy) که بین بلوار مونمارتر و خیابان گرانژ باتولیر (Grange-Bateliere) قرار دارد. این گذرگاه اولین پاساژی بوده است که از آهن و شیشه ساخته شده که علاوه بر مغازه های زیاد آن یک خروجی نیز از موزه گره ون در آن وجود دارد.

 

درج نظر