فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
هتل های اتریش
امتیاز 5 از 5 از بین 392 امتیاز دهنده به هتل ها اتریش

هتل های اتریش

اتریش از جمله کشورهای توریستی می باشد که گردشگران زیادی از آن دیدن می کنند. جاذبه های گردشگری فراوان در این کشور، شهرهای زیبا و فستیوال های موسیقی و متنوع آشپزی از دیدنی های این کشور می باشد. به همین علت درخواست ویزا اتریش زیاد است. قبل از سفر به این کشور لازم است که از هتل های آن آگاهی داشته باشید تا بتوانید برای مدت زمان اقامت در اتریش بهترین مکان را انتخاب کنید. هتل های اتریش دارای تنوع زیادی برای هر نوع سلیقه می باشد. بنابراین قیمت هتل های اتریش بر اساس خدمات، مکان و نیازهای شما دارای هزینه و شرایط مختلفی می باشد تا حق انتخاب بیشتری به شما بدهد. وین شهری در اتریش است که بیشتر گردشگران در طول اقامت در اتریش در این شهر خواهند بود.

در ادامه این مطلب قصد داریم برخی از هتل های اتریش را برای آشنایی بیشتر گردشگران تور اتریش معرفی کنیم.

• هتل رسونانز وین، هتلی سه ستاره می باشد که در نزدیکی پارک واگارتن و به فاصله 150 متری از مترو واقع شده است، که تنها یک ایستگاه تا مرکز شهر مسافت دارد. منطقه لیوپولداشتاد Leopoldstadt یکی از مناطق مهم و معروف معماری و هنری در اتریش می باشد، که بناها و موزه های زیادی در اطراف آن واقع شده است. از جمله امکانات این هتل می توان به تلوزیون، یخچال کوچک و حمام اختصاصی در هر اتاق اشاره کرد. همچنین امکان تهیه بلیط تئاتر و تور اتریش از طریق رسپشن این هتل امکان پذیر می باشد. 

• یکی دیگر از هتل های اتریش هتل اینترکانتیننتال وین است، که پنج ستاره می باشد. این هتل تا حدودی گران محسوب می شود که اگر مشکلی در پرداخت هزینه های آن ندارید، توصیه می کنیم که حتما در آن اقامت داشته باشید. این هتل روبروی Stadtpark و در قلب وین واقع شده است. نزدیکی جاذبه های گردشگری اتریش و مترو به این هتل از مزیت های آن می باشد. این هتل دارای امکاناتی از جمله رستوران، کافی شاپ، فروشگاه زنجیره ای، پارکینگ سرپوشیده، تاکسی شبانه روزی، صندوق امانات، سالن کنفرانس و... می باشد.

• هتل اینتر سیتی وین نیز از دیگر هتل های اتریش می باشد که 4 ستاره بوده و به دو جاذبه گردشگری اتریش از جمله خانه اپرا و خیابان Kartner نزدیک می باشد. این هتل می تواند اتاق هایی با متراژهای متفاوت و زیاد را در اختیار مسافران قرار دهد که این مسئله کار را برای خانواده های پر جمعیت راحت تر کرده است. از جمله امکانات این هتل سونا و جکوزی، استخر، نت رایگان، سالن بدنسازی و ماساژ و... می باشد که نسبت به خدماتی که در آن ارائه می شود از قیمت مناسبی برخوردار است.

 

درج نظر