فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
هتل های آلمان
امتیاز 5 از 5 از بین 176 امتیاز دهنده به هتل ها آلمان

هتل های آلمان

آلمان یکی از کشورهای زیبا در قاره اروپا می باشد که دارای طبیعتی هیجان انگیز و معماری بسیار جذابی می باشد. این کشور در طول تاریخ پر فراز و نشیب خود شاهد آثار تاریخی بسیار زیادی بوده که این مسئله باعث شده هر ساله گردشگران زیادی برای دریافت ویزا آلمان و بازدید از این مکان ها مراجعه کنند. برای سفر به این کشور و اقامت در یکی از هتل های آلمان نیاز به اطلاعاتی در این زمینه دارید، تا بتوانید به راحتی یکی از هتل های آلمان را، بسته به نیاز خود، نسبت به قیمت و نیازهایی که از هتل مورد نظر دارید، برآورده شود. لازم به ذکر است شهرهایی که در آلمان بسیار مورد بازدید گردشگران قرار می گیرد برلین، درسدن، فرانکفورت، مونیخ، رتنبورگ، کلن و برمن می باشد.

در ادامه می خواهیم به چند مورد از هتل های معروف، جالب و لوکس در آلمان سر بزنیم تا شما را بیشتر با سیستم هتل داری در آلمان آشنا کنیم.

• هتل رمانتیک مارکوستورم، رتنبورگ (Romantik Hotel Markusturm) که ساختمان آن در قرن سیزدهم بنا شده  است و سپری کردن در آن به منزله سپری کردن شبی در دل تاریخ می باشد. اقامت در این هتل شما را با گوشه ای از تاریخ این کشور بیشتر آشنا می کند.

• هتل رادیسون بلو، برلین (Radisson Blu Hotel) که با آکواریوم بسیار زیبا و غول آسا در وسط لابی به ارتفاع 25 متر منظره ای شگفت انگیز فراهم کرده است. این هتل بسیار لوکس می باشد. این مکان یکی از هتل های آلمان است که در موقعیت مناسبی نسبت به جاذبه های گردشگری آلمان از جمله موزه پرگامون، کلیسای جامع برلین و یا یادبود دیوار برلین قرار دارد.

• ماندارین اورینتال، مونیخ (Mandarin Oriental) که در تالار اپرایی قرن نوزدهمی واقع شده است و ویژگی هایی از جمله تزیین بسیار زیبایی در لابی را مشاهده می کنید. این هتل که موقعیت مناسبی نسبت به وسایل حمل و نقل عمومی و جاذبه های گردشگری آلمان از جمله کاخ مونیخ رزیدنز را دارد دارای امکانات بسیار مناسبی نیز می باشد. 

• هتل نو برلین (Nhow Berlin) یکی از مدرن ترین هتل های آلمان است که در پایتخت این کشور واقع شده است و اساس آن بر پایه موسیقی می باشد. این هتل در کناره های رود شپری واقع شده است و فاصله کوتاهی تا نقاشی های دیواری روی دیوار برلین دارد. این هتل دارای ویژگی های بسیار مدرن از جمله داک های آیپاد و دستگاه های نسپرسو در اتاق ها می باشد. 

• هتل دلمیت (Hotel Dolomit) نیز یکی از هتل های اقتصادی و به صرفه در مونیخ می باشد که دسترسی بسیار آسان و سریعی به خطوط مترو و حمل و نقل عمومی دارد. این هتل 2 ستاره می باشد و امکانات مناسبی را در اختیار مسافران قرار می دهد. 

هتل های آلمان در شهرهای مختلف آن از تنوع بسیار بالایی نسبت به ارائه خدمات برخوردار می باشد. بنابراین این اطمینان را به مسافران عزیز می دهیم که به راحتی می توانند در طول مدت اقامت در آلمان به راحتی در یکی از این هتل ها از سفر خود لذت ببرند.

 

درج نظر