فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
تفریحات آلمان
امتیاز 5 از 5 از بین 369 امتیاز دهنده به تفریحات آلمان

تفریحات آلمان

آلمان یکی از کشورهای زیبا با طبیعت و مراکز تفریحی جذاب، به همراه آثار تاریخی فراوان می باشد که هر ساله حدود 24 میلیون نفر از تمام نقاط آن دیدن می کنند. یکی از لذت های سفر، رفتن به مراکز تفریحی می باشد تا بتوان ساعات خوشی را بدون دغدغه سپری کرد. تفریحات آلمان این لحظات را برای تمام گردشگرانی که ویزا آلمان را برای سفر به این کشور اخذ نموده اند، فراهم می کند. تفریحات آلمان بسیار فراوان و جذاب است و می تواند ساعاتی شما را از فضای شلوغ و مدرن شهری دور کند. در ادامه این مطلب به معرفی برخی ار این تفریحات آلمان می پردازیم.

• رفتن به اروپا پارک از تفریحات آلمان محسوب می شود. این شهربازی بزرگ و مهیج در آلمان و حتی در قاره اروپا، همراه با لوازم تفریحی متنوع با بیش از چهار و نیم میلیون نفر بازدید کننده در سال 2009 پس از دیزنی لند فرانسه، دومین مکان پر بازدید تفریحی در اروپا لقب گرفت.

• فانتازیالند یکی دیگر از شهربازی های مهیج با وسایل بسیار بزرگ و هیجان انگیز آلمان می باشد. این شهربازی نیز سالانه پذیرای بیش از 2 میلیون گردشگر می باشد.

• از دیگر تفریحات آلمان رفتن به طبیعت زیبای آن می باشد. جنگل سیاه یا شوارتزوالد در حاشیه جنوب غرب آلمان واقع شده است که از جاذبه های گردشگری آلمان نیز به حساب می آید. این نام به دلیل سایه ای که شاخ و برگ انبوه درختان ایجاد کرده اند، جنگل سیاه نامیده شده است. بیشتر افراد برای پیاده روی، شنا در دریاچه آلپ و کوهنوردی به این جنگل می روند. 

• دریاچه Wannsee که در غرب برلین واقع شده است از دیگر تفریحات آلمان به حساب می آید که می توانید در آن به شنا و آفتاب گرفتن، غذا خوردن و ورزش بپردازید.

• بازدید از موزه و باغ گیاه شناسی Berlin-Dahlem را نیز از دست ندهید. خصوصا در شب که دارای نورپردازی بسیار جذابی می باشد. می توانید در فضای آرام بخش این باغ شاهد انواع گل و گیاه زیبا و رنگی باشید که توصیه می کنیم در طول اقامت در آلمان به آن سر بزنید.

 

درج نظر