فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
تفریحات ترکیه
امتیاز 5 از 5 از بین 127 امتیاز دهنده به تفریحات ترکیه

تفریحات ترکیه

برای تفریح و هیجان بی وقفه و همینطور حس آرامش، سفر به ترکیه را پیشنهاد می کنیم. این کشور هم از نظر وجود آثار تاریخی و بناها، طبیعت زیبا و هم از نظر تفریحاتی که بسیار متنوع است طرفداران زیادی دارد.

یکی از تفریحات ترکیه که جذاب و جالب توجه است و در استانبول قرار دارد، بازی خانه خون آشام می باشد که سرشار از هیجان و ترس است. این خانه که بسیار شبیه به خانه های ترسناک می باشد شما را به وجد می آورد و در آن باید به سراغ خون آشام ها بروید. این بازی گروهی است و شما نمی توانید در وسط بازی از خانه بیرون بیایید و برای افراد زیر 16 سال ممنوع می باشد.

یکی دیگر از تفریهات ترکیه پارک وایلند استانبول است که از پارک های آبی بسیار بزرگ و سرگرم کننده می باشد و در آن رستوران های بسیار معتبر و فروشگاه های برند وجود دارد، که در حین بازی می توانید از آن ها دیدن کنید. این پارک دارای وسایل بسیار هیجان انگیز از جمله تونل سافاری، چرخ و فلک های غول پیکر، جت اسکی، ترن های هوایی سحرآمیز و... می باشد.

توزک استانبول نیز از دیگر تفریحات ترکیه می باشد. در این بازی وقتی چشمان خود را باز می کنید، درون یک اتاق بسیار مرموز قرار گرفته اید که باید با توجه به المان های موجود در اتاق، قفل ها را یک به یک باز کنید و به کشف اسرار بپردازید.

یکی دیگر از مناطق تفریحی استانبول آکواریوم این شهر می باشد. در این آکواریوم انواع و اقسام ماهی های آب شور و آب شیرین، کوسه ماهی ها و ارفوز که در معرض خطر انقراض می باشد، نگهداری می شود. همچنین در این آکواریوم کودکان را برای نگهداری از جانداران آموزش می دهند.

حمام های آب گرم ترکیه همراه با ماساژ شهرتی جهانی دارد. برای بازدید از یکی از این مکان ها، حمام ترکی سلیمانیه را پیشنهاد می کنیم که بسیار لذت بخش و زیبا می باشد. تفریحات ترکیه در اینجا به پایان نمی رسد. این کشور تفریحات و سرگرمی های فراوانی را برای افرادی که قصد اقامت در ترکیه را برای مدتی کوتاه دارند فراهم کرده است. همانطور که می دانید سفر به ترکیه برای ایرانیان نیاز به تهیه ویزا ترکیه نیست و همین امر باعث استقبال ایرانیان از این کشور شده است.

 

درج نظر