فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
هزینه های اخذ ویزای سوئد
امتیاز 5 از 5 از بین 374 امتیاز دهنده به اطلاعات مفید سوئد

هزینه های اخذ ویزای سوئد

برای سفر به سوئد باید حتما ویزا سوئد تهیه شود. در صورتی که برای دریافت ویزا سوئد اقدام می کنید، چنانچه دارای کردیت کارت می باشید می توانید به صورت آنلاین و در غیر این صورت باید هزینه های مربوط به آن را در ملاقات حضوری در کنسولگری سوئد پرداخت کنید. قیمت ویزا سوئد در برخی مواقع به نوع ویزا درخواستی بستگی دارد که در این صورت قیمت ویزا متغیر است.

ویزا سوئد به صورت شنگن باید دریافت شود به همین دلیل قیمت ویزا سوئد کمی با سایر کشورها متفاوت است و همچنین تا حدودی سخت می باشد. ولی به شما اطمینان می دهیم که در صورت تکمیل بودن مدارک و ارائه به موقع آن ها می توانید به راحتی مراحل آن را طی کنید.

باید توجه داشته باشید که در هنگام مراجعه حضوری باید مبلغی را برای بررسی پرونده خود به صندوق سفارت خانه سوئد پرداخت کنید، که به مبلغ 60 یورو می باشد. این هزینه حتما باید به واحد پول سوئد پرداخت شود. پس توجه داشته باشید که از قبل این مبلغ را مهیا کنید، زیرا پرداخت آن به گردن شما می باشد.

البته جدا از هزینه ای که اعلام شد، متقاضیان در مدت طی این پروسه متحمل مخارج دیگری نیز می شوند که به قیمت ویزا سوئد می افزاید. هزینه هایی مثل ترجمه مدارک از طریق دارالترجمه ها، هزینه تهیه گذرنامه و سایر مبالغی که باید پرداخت شود.

همچنین تاکید می کنیم که باید هزینه بررسی پرونده ها به واحد پول کشور سوئد پرداخت شود. افرادی که دارای کردیت کارت می باشند نیز می توانند در برخی موارد این مبالغ را به صورت آنلاین در سایت سفارت خانه سوئد، هنگام دریافت وقت ملاقات، پرداخت کنند.

متقاضیان محترم باید توجه داشته باشند که ویزا شنگن سوئد به سه شکل ویزای کوتاه مدت، ویزای بلند مدت و ویزای ترانزیت فرودگاهی ارائه می شود که قبل از هر اقدامی باید نسبت به نیاز خود به هر کدام از آن ها تصمیم بگیرید.

 

درج نظر