فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
مشاغل مورد نیاز در فرانسه
امتیاز 5 از 5 از بین 122 امتیاز دهنده به مهارت های شغلی فرانسه

مشاغل مورد نیاز در فرانسه

برای رسیدن به شرایطی که مهارت های شغلی فرانسه نیاز دارد و به سرعت پیدا کردن کار در این کشور باید اطلاعات و آگاهی کافی داشته باشید. مهارت های شغلی فرانسه، نیاز به دانستن زبان فرانسه، رزومه تحصیلی، گذراندن دوره های تخصصی و تجربه کاری می باشد تا بتواند شانس پیدا کردن کار را برای شما بالا ببرد.

ایرانیان عزیز باید توجه داشته باشند، در صورتی می توانند کار مورد نظر خود را در فرانسه پیدا کنند که هیچ متقاضی فرانسوی دیگری برای آن کار درخواست نداده باشد. در آن صورت می توانند برای کار مورد نظر خود و استخدام اقدام کنند. همچنین برای کار در فرانسه باید ویزا فرانسه را به صورت کاری دریافت کنید تا بتوانید پس از اثبات تمکن مالی و درآمد مناسب در این کشور اقامت دائم خود را اخذ کنید.

فرانسه دارای کارخانه های زیادی در زمینه ماشین آلات، خودرو، هوافضا، نساجی، دارویی، فلزکاری، الکترونیک، مواد غذایی و آشامیدنی است و نیاز به نیروی کار در این بخش ها بیشتر حس می شود. داشتن مهارت های شغلی فرانسه در زمینه مدیریتی در بخش مدیریت فروش، ساخت و ساز، علوم مهندسی و... نیز نیاز می باشد.

در مهارت های شغلی فرانسه حسابداری و آی تی نیز از مشاغل پر طرفدار می باشد. با توجه به اینکه این کشور دارای اقتصاد رو به رشد است و هر روز شرکت جدیدی تاسیس می شود، نیاز به حسابدار بیشتر می شود. در زمینه نرم افزار نیز به این دلیل که این کشور فعالیت بسیار بالایی دارد، نیاز به استخدام وجود دارد.

در سال های اخیر مهارت های شغلی فرانسه بیشتر در زمینه ها و صنایع عمده دارویی، صنعت موتور، ماشین آلات صنعتی، متالوژی، الکترونیک، مواد غذایی، نوشیدنی و صنعت گردشگری می باشد. البته نمی توان حوزه گردشگری و توریسم را نادیده گرفت. فرانسه به دلیل توریستی بودن و وجود جاذبه های گردشگری فرانسه، بازدید کنندگان فراوانی دارد که می تواند در بخش هتل داری و رستوران ها درآمدزایی بیشتری داشته باشد.

درج نظر