فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
ویزای تضمینی آلمان
امتیاز 5 از 5 از بین 402 امتیاز دهنده به ویزای تضمینی آلمان

ویزای تضمینی آلمان

ویزای تضمینی آلمان در صورتی می تواند صادر شود که تمام مدارک ویزا آلمان را به درستی و به دور از ابهام و نواقص به سفارت خانه آلمان تحویل دهید. پیشنهاد می کنیم که در صورت لزوم برای پر کردن فرم آنلاین برای درخواست ویزای آلمان، حتما از راهنمایی مشاوران مجرب در این زمینه استفاده کنید، تا فرم درخواست شما به درستی پر شود. برای دریافت ویزای تضمینی آلمان حتما باید فرم اصلی درخواست ویزا آلمان به همراه کپی و اصل شناسنامه و کارت ملی و گذرنامه خود، دو قطعه عکس رنگی، مدارکی مبنی بر تمکن مالی، 6 گردش آخر حساب جاری بانکی خود، گواهی اشتغال به کار و یا تحصیل و... را در اختیار سفارت خانه آلمان قرار دهید.

برای دریافت ویزای تضمینی آلمان حتما باید شخص متقاضی خود برای قرار ملاقات حضوری در محل سفارت خانه آلمان حاضر شود و در مصاحبه خود، از هر گونه دروغ و ابهام خودداری کند.

توصیه می کنیم به بهانه دریافت ویزای تضمینی آلمان گول افراد سودجو را نخورید! این افراد به بهانه های دریافت ویزا آلمان و یا ویزا شنگن آلمان در مدت زمان کوتاه و با هزینه های پایین از متقاضیان سفر و اقامت در آلمان سوء استفاده می کنند. دریافت ویزا باید طبق قوانین و مقررات آلمان مراحل خود را طی کند تا باعث رجکت شدن ویزای فرد متقاضی نشود.

لازم به ذکر است که گاهی ارائه اسناد جعلی و یا مبهم برای دریافت ویزای تضمینی آلمان می تواند درخواست شما را رجکت کند و یا گاهی تا مدت های طولانی اجازه درخواست مجدد برای دریافت ویزا آلمان را نداشته باشید. گاهی نیز به دلیل جعلی بودن اسناد حکم قضایی و پیگرد قانونی صادر می شود که این امر باعث می شود که فرد متقاضی تا مدت طولانی اجازه درخواست ویزا را نداشته باشد.

ویزای تضمینی آلمان را می توان با توجه به هدف متقاضی از سفر به آلمان به ویزای تحصیلی، ویزای کاری، ویزای توریستی، ویزای دیدار خانواده و اقوام، ویزای تجاری، برای اقامت های طولانی مدت و کوتاه مدت تقسیم کرد.

درج نظر