فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
فرودگاه های تایلند
امتیاز 5 از 5 از بین 175 امتیاز دهنده به فرودگاه ها تایلند

فرودگاه های تایلند

تایلند یکی از کشورهای محبوب در جنوب شرق آسیا می باشد، که بیشتر اروپایی ها برای استراحت و گذراندن تعطیلات خود در آب و هوای مطبوع تایلند، به آن سفر می کنند. یکی از راه های ارتباطی مهم در این کشور فرودگاه های تایلند می باشد که بزرگترین آن ها در شهر بانکوک واقع شده است. فرودگاه های تایلند، خصوصا شهر بانکوک نقش بسیار مهمی در جابه جایی گردشگران دارد. در ادامه این مطلب به معرفی یکی از فرودگاه های تایلند برای آشنایی بیشتر مسافرانی که ویزا تایلند را دریافت کرده اند، خواهیم پرداخت.

فرودگاه بین المللی سووارنابومی (Suvarnabhumi) که به فرودگاه بین المللی بانکوک نیز معروف می باشد،یکی از دو فرودگاه بین المللی در بانکوک می باشد. کاربری این فرودگاه تنها مسافری می باشد که دارای پایانه ای به مساحت 563.000 متر مربع است و از این لحاظ جایگاه چهارمین فرودگاه تک پایانه ای در جهان را دارد. برج مراقبت این فرودگاه نیز با ارتفاع 132.2متر از بلندترین برج مراقبت در میان فرودگاه های دنیا می باشد. این فرودگاه با جا به جایی 53 میلیون مسافر و 95 خط هوایی فعال در سال 2012 در رده دوازدهمین فرودگاه پرتردد جهان، ششمین فرودگاه پر تردد آسیا و نخستین فرودگاه پرتردد در کشور تایلند قرار گرفته است. همچنین خطوط هوایی متعددی از جمله اورینت تای ایرلاینز(Orient Thai Airlines) ، تای ایرویز اینترنشنال (Thai Airways International) و بانکوک ایرویز (Bangkok Airways) در این فرودگاه حضور دارند. این فرودگاه دارای امکاناتی از جمله صرافی، رستوران و کافه، اینترنت پر سرعت رایگان، خدمات ویزا تایلند، دفتر پستی، کیوسک های مخابراتی رایگان، بخش امانات، فروشگاه، آرایشگاه، اطلاعات، مرکز ماساژ و زیبایی، مرکز پزشکی، تورهای گردشگری، نمازخانه، مراکز خرید تایلند، بخش اشیای گمشده و... می باشد.

فاصله این فرودگاه از مرکز شهر 26 کیلومتر است که به راحتی می توان به آن دسترسی داشت. دسترسی به حمل و نقل عمومی نیز به شکل های مختلف وجود دارد تا مسافران به راحتی بتوانند بسته به بودجه خود از آن ها استفاده کنند. اتوبوس ها، تاکسی، تاکسی های تشریفاتی، ون های شهری، سرویس رایگان فرودگاه از جمله این امکانات می باشد.

درج نظر