فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
فرودگاه های فرانسه
امتیاز 5 از 5 از بین 102 امتیاز دهنده به فرودگاه ها فرانسه

فرودگاه های فرانسه

فرودگاه های فرانسه نقش اساسی در حمل و نقل این کشور دارد. در سفر به فرانسه حتما در یکی از فرودگاه های شارل دوگل (Charles de Gaulle)، اورلی (Orly) و یا باووایس (Beauvais) فرود خواهید آمد. شاید در انتخاب فرودگاه مختار نباشید اما هیچوقت پرواز های فرانسه را از دست ندهید، زیرا مجبورید 400 یورو را به عنوان جریمه پرداخت کنید. فرانسه یکی از کشورهای مهم اروپا می باشد که باید از نظر فرودگاهی بسیار فعال باشد.

فرودگاه شارل دوگل با نام اصلی Paris Charles de Gaulle Airport  که به نام فرودگاه رواسی (Roissy) نیز شناخته شده است، دومین فرودگاه پر تردد و شلوغ در فرانسه و یکی از 10 فرودگاه پر تردد در دنیا می باشد. خطوط هوایی که بیشتر از طرف ایرانیان برای سفر به فرانسه استفاده می شود شامل، ایر فرانس، ایمیراتس، قطر ایرویز، ترکیش ایرلاینز، ایزی جت و آذربایجان ایرلاینز می باشد. همچنین این فرودگاه دسترسی مناسبی به حمل و نقل شهری و هتل های فرانسه، برای مسافران می باشد. جالب است بدانید که در سال 2016 این فرودگاه حدودا 65 میلیون مسافر را جا به جا کرده است.

فرودگاه اورلی پاریس که در سال های زیادی یکی از فرودگاه های اصلی پاریس محسوب می شده و به مرکز شهر نزدیک تر است. این فرودگاه در منطقه جنوبی پاریس فعالیت خودش را آغاز کرد، که بعد از لو برژه (Le Bourget) دومین فرودگاه فرانسه محسوب می شود. تنها پرواز مستقیم از تهران به این فرودگاه از هواپیمایی ایران ایرز می باشد. از دیگر خطوط هوایی که ایرانیان بیشتر از آن استفاده می کنند می توان به ایران ایرز، ایر فرانس، پگاسوس، ایزی جت و ویلینگ را نام برد.

فرودگاه باووایس نیز یکی دیگر از فرودگاه های بین المللی فرانسه می باشد، که می توان گفت پروازهای بسیار ارزانی دارد. این فرودگاه نیز توسط چندین شرکت هواپیمایی از جمله رایان ایرز استفاده می شود. این فرودگاه در 80 کیلومتری پاریس و در شهری دیگر واقع شده است. 

لازم به ذکر است که برای سفر به فرانسه حتما باید ویزا فرانسه تهیه شود و از خدمات پیکاپ ویزا استفاده کنید، و توصیه می کنیم حتما، هنگام ورود به فرودگاه های فرانسه پاسپورت خود را در دسترس قرار دهید.

 

درج نظر