فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
مشاغل مورد نیاز در ترکیه
امتیاز 5 از 5 از بین 317 امتیاز دهنده به مهارت های شغلی ترکیه

مشاغل مورد نیاز در ترکیه

مهارت های شغلی ترکیه و موقعیت های شغلی که در این کشور وجود دارد، ایرانیان زیادی را برای کار روانه این کشور کرده است. نزدیکی ترکیه به ایران و ورود بدون نیاز به ویزا ترکیه و حضور گردشگران زیاد در این کشور باعث به وجود آمدن این موقعیت مناسب برای کار در این کشور شده است. اقتصاد ترکیه رو به رشد می باشد و سالانه افراد زیادی در منطقه برای کار وارد این کشور می شوند. در ادامه به مهارت های شغلی ترکیه می پردازیم و بررسی می کنیم که بیشترین نیاز این کشور در چه مشاغلی است.

تدریس زبان در مدارس ترکیه یکی از مشاغلی است که بسیار مورد نیاز می باشد. در صورتی که در مدارس این کشور درآمد زیادی نداشته باشید می توانید به صورت خصوصی تدریس کنید و درآمدی حدود 30 لیره به ازای هر ساعت کسب کنید. همچنین اگر تسلط شما به زبان انگلیسی بالا می باشد و در گرامر زبان انگلیسی حرفه ای هستید، می توانید در زمینه ترجمه مقالات انگلیسی و ویرایش نیز فعالیت داشته باشید. بسیاری از دانشگاه های ترکیه، انتشاراتی ها، روزنامه ها و مجلات به دنبال افرادی برای پذیرش این شغل می باشند.

به دلیل صنعت رو به رشد توریسم و هتلداری در هتل های ترکیه، این مشاغل هم پذیرش بالایی دارد. بسیاری از افراد خارجی که در این بخش مشغول به کار هستند بعد از مدتی به صورت شخصی کار خود را ادامه می دهند.

از دیگر مهارت های شغلی ترکیه، برای افرادی است که به شغل پرستاری خصوصا پرستار بچه مشغول اند. خانواده های ترکیه ای که از نظر شرایط اقتصادی متمول می باشند، بسیار علاقه مندند که برای فررزندان خود پرستاری مسلط به زبان های انگلیسی و یا آلمانی استخدام کنند.

در مهارت های شغلی ترکیه، خصوصا برای افراد خارجی که مقیم ترکیه نیستند، بسیار مهم است که به زبان انگلیسی تسلط داشته باشند.

درج نظر