فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
مراکز خرید ترکیه
امتیاز 5 از 5 از بین 140 امتیاز دهنده به مراکز خرید ترکیه

مراکز خرید ترکیه

برای خیلی از گردشگران سفر به ترکیه نه تنها گردشگری و خوش گذرانی در این کشور مهم است، بلکه خرید هم یکی از گزینه هایی است که با ورود به این کشور حتما به آن خواهند پرداخت. خصوصا با مراکز خرید ترکیه که آوازه آن در بیشتر کشورها مشهور است. لازم به ذکر است، که مراکز خرید ترکیه در برخی از فصول با حراجی های مناسب گردشگران زیادی را برای یک خرید ارزان به خود جذب می کنند. خصوصا حضور بزرگترین برندها در ترکیه و حراج های باور نکردنی آن ها بیشتر مورد استقبال مسافران سفر به ترکیه بوده است. 

بهترین و بزرگترین مراکز خرید ترکیه در شهرهای استانبول، وان، آنتالیا، قونیه و آنکارا قرار دارد و گردشگران زیادی در مدت اقامت در ترکیه از این شهر ها و مراکز خرید آن بازدید و خرید می کنند. در ادامه به معرفی برخی از این مراکز خرید بزرگ و لوکس در ترکیه اشاره می کنیم:

• استانبول مال (Mall of Istanbul) واقع در استانبول که یکی از بزرگترین مراکز خرید و خواستگاه معروف ترین برندهای دنیاست.

• مرکز خرید ایستینیه پارک (Istinye park) یکی از لوکس ترین مراکز خرید که بهترین برندها در آن یافت می شود و اولین سینمای IMAX نیز در آن قرار دارد. 

• مرکز خرید زورلو (Zorlu center) واقع در استانبول که بسیار لوکس است و بهترین برندهای مد و فشن در آن یافت می شود.

• مرکز خرید کانیون استانبول (Kanyon) که می توان گفت اولین فروشگاه اپل در اروپای شرقی در این مجموعه قرار دارد.

• مرکز خرید پالادیوم (Palladium) که در بخش آسیایی استانبول قرار دارد و می توان برندهای مشهور ترک را در آن یافت.

• مرکز خرید پانور (Panora) واقع در آنکارا که از برندهای بین المللی و ترک در آن حضور دارند.

به مسافرانی که برای یک خرید ارزان قیمت وارد ترکیه می شوند، پیشنهاد می کنیم که حتما از شهر وان دیدن کنند. با توجه به اینکه ایرانیان برای ورود به ترکیه نیاز به ویزا ترکیه ندارند، به راحتی می توانند در فصل حراجی ها به این کشور سفر کنند و از خرید خود لذت ببرند.

 

درج نظر