فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
درباره تایلند
امتیاز 5 از 5 از بین 334 امتیاز دهنده به درباره تایلند

درباره تایلند

در این مقاله اطلاعاتی درباره تایلند و موقعیت این کشور بیان خواهیم کرد. درباره تایلند گفتنی بسیار است. این کشور دارای مناظر و طبیعت بکر می باشد، که برای گردشگرانی که وارد این کشور می شوند بسیار جذاب است. سالانه حدود 20 میلیون نفر گردشگر از تایلند دیدن می کنند. تایلند در جنوب شرقی آسیا قرار دارد و مردمان بسیار مهمان نوازی دارد که می توانید همیشه لبخند را بر لبان آن ها ببینید. شهرهای توریستی در این کشور بانکوک، پاتایا، پوکت، ساموئی و کرابی می باشد.

در تایلند حاکمیت مشروطه می باشد و پادشاه نیز شخص اول مملکت است. مذهب در این کشور اغلب بودا می باشد و پنج درصد از مردم مسلمانند و اقلیت های مسیحی و هندو نیز در این کشور به چشم می خورند. 

در آمد در تایلند به سطح تحصیلات و محل اقامت در تایلند بستگی دارد. متاسفانه حرکت شرایط اقتصادی تایلند از کشاورزی به صنعت باعت بیکاری بسیاری از کشاورزان شده است و این امر باعث ایجاد فقر در بین کشاورزان مناطق شمال و شمال شرقی تایلند شده است. اما اوضاع زندگی و درآمد در شهر بانکوک در تایلند به نسبت سایر شهرها بهتر می باشد.

آب و هوا تایلند گرمسیری می باشد. در بیشتر فصول سال آب و هوا گرم و مرطوب است. اما دمای هوا در مناطق شمالی تایلند که کوهستانی می باشد خنک تر است. میانگین دمای هوای تایلند بین 25 تا 35 درجه سانتیگراد است. همچنین دمای هوا در مناطق کوهستانی اغلب به زیر 5 درجه سانتیگراد می رسد.

حتما درباره تایلند و ماساژ تایلندی تعریف های زیادی شنیده اید. یکی از جذاب ترین موارد درباره تایلند ماساژ تایلندی است که برای گردشگران بسیار جذاب و آرام بخش می باشد. ماساژ تایلندی که انواع مختلفی دارد را می توانید حتی در کنار خیابان های تایلند نیز تجربه کنید. لازم به ذکر است که برای سفر و گردشگری به این کشور به راحتی می توانید ویزا تایلند را تهیه کنید. 

 

درج نظر