فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
شرایط زندگی در اسپانیا
امتیاز 5 از 5 از بین 272 امتیاز دهنده به زندگی در اسپانیا

شرایط زندگی در اسپانیا

قبل از شروع زندگی در اسپانیا باید حتما اطلاعاتی از وضع زندگی در اسپانیا و اینکه مخارج و یا تحصیل و حتی مسئله کار و شرایط اقتصادی در این کشور به چه گونه است اطلاعاتی داشته باشید. در این مقاله قصد داریم در مورد زندگی در اسپانیا اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم، پس در ادامه با ما باشید.

برای زندگی در اسپانیا حتما باید زبان اسپانیایی را یاد بگیرید، زیرا طبق آمار اسپانیایی دومین زبان سخن گفتن گسترده در جهان می باشد. حدودا 406 میلیون نفر در دنیا به زبان اسپانیایی سخن می گویند که بعد از چین قرار دارد.

اسپانیا یکی از کشورهای توریسم پذیر و پر بازدید است که اقتصاد و شرایط اقتصادی اسپانیا بسیار به آن وابسته می باشد. از شهرهای مهم و توریستی اسپانیا می توان از مادرید، بارسلونا، والنسیا، سویا و ساراگوسا نام برد.

متاسفانه حقوق و دستمزد در اسپانیا بسیار پایین است که این یکی از معایب زندگی در اسپانیا می باشد. همچنین با تبدیل واحد پولی اسپانیا از پتزو به یورو هزینه ها نیز تا حدودی افزایش یافته است. زندگی در اسپانیا هزینه ای 46.46 درصد بالاتر از ایران را نیاز دارد. هر چند هزینه زندگی افراد در این کشور به نوع کیفیت مورد نظر آنان نیز بستگی دارد.

مردم اسپانیا بسیار خونگرم و مهربان هستند. هر چند در کشورهای اروپایی همیشه افرادی پیدا می شوند که بسیار نژاد پرست هستند و در این مسئله ایجاد مشکل می کنند.

وضعیت بهداشت و درمان در این کشور بسیار مناسب است. اما اگر شما فردی سالخورده هستید که می خواهید اسپانیا را برای زندگی کردن انتخاب کنید، حتما از پیشنهاد خود پشیمان خواهید شد. چرا که این کشور امکانات مناسبی برای افراد سالخورده در اجتماع را ندارد. 

با این حال کیفیت زندگی در اسپانیا در رتبه دهم دنیا قرار دارد. امید به زندگی در بین مردم اسپانیا بسیار بالا است و مردم بسیار شاد هستند و علاقه زیادی به تفریحات در اسپانیا دارند.

برای زندگی در اسپانیا حتما باید ویزا اسپانیا تهیه شود و برای طی مراحل آن باید مدارک ویزا اسپانیا را به همراه خود به سفارت خانه اسپانیا تحویل دهید. 

درج نظر