فرم ورود به پنل
ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده ام ؟
درباره بلژیک
امتیاز 5 از 5 از بین 298 امتیاز دهنده به درباره بلژیک

درباره بلژیک

بلژیک در غرب اروپا واقع شده است و یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا می باشد. پایتخت این کشور بروکسل است. درباره بلژیک و نام این کشور گفته شده است که از نام لاتینی که برای بیشتر بخش های شمالی گل نشین استفاده می شده، یعنی (گاولیا بلژیکا) گرفته شده است. درباره بلژیک و اطلاعات این کشور می توان گفت که دارای 11.4 میلیون نفر جمعیت می باشد و مذهب رسمی در این کشور مسیحیت خصوصا رومان کاتولیک می باشد. همچنین زبان های اصلی که در این کشور وجود دارد شامل هلندی، فرانسوی و آلمانی است.

شرایط اقتصادی درباره بلژیک بیشتر در زمینه توریست و صنعت گردشگری فعال می باشد که از عمده درآمدهای این کشور نیز به حساب می آید. جاذبه های گردشگری بلژیک بسیاری از گردشگران را برای بازدید از تاریخ غنی و فرهنگ این کشور جذب می کند. همچنین موقعیت کشور بلژیک و قرارگیری این کشور در همسایگی آلمان، هلند، لوکزامبورگ و فرانسه دسترسی بلژیک را برای گرشگران اروپایی راحت تر کرده است.

درباره بلژیک جالب است بدانید که این کشور در منطقه معتدل اروپایی واقع شده است و کمتر دیده شده که زمستان ها بسیار سرد و یخبندان و یا تابستان های گرم و آزار دهنده وجود داشته باشد. بنابراین بیشینه دما در بلژیک 23 و کمینه دما حداقل 6 درجه سانتیگراد می باشد. 

اگر درباره بلژیک و جاذبه های گردشگری بلژیک بپرسید، می گوییم که در سفر خود به این کشور حتما از شهر بروژ دیدن کنید. قدم زدن در این شهر و در بین معماری های تاریخی، می تواند شما را به قرون وسطی ببرد و لذت بخش باشد.

اگر قصد سفر به بلژیک را دارید باید حتما ویزای شنگن این کشور را تهیه کنید. بدین منظور برای تهیه ویزا بلژیک باید از سفارت وقت ملاقات دریافت کنید و مدارک ویزا بلژیک را به سفارت این کشور ارائه دهید و منتظر تایید و یا عدم تایید باشید که عموما با یک ایمیل به متقاضی اطلاع داده می شود.

درج نظر